Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر خدایاری، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان عضو هیئت رئیسه و شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در حکم باران چشمه خطاب به خدایاری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، به موجب این حکم ازتاریخ 23 فروردین ماه سال 1400 به عنوان  عضو هیئت رئیسه و شورای راهبردی فدراسیون منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در راستای اهداف عالیه فدراسیون بویژه در تدوین سیاست‌های کلان ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در شورای راهبردی گام‌های مفید و موثری را بردارید.

خدایاری هم‌اکنون به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  سکاندار هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در استان آذربایجان غربی فعالیت دارد.

باران چشمه: از همه ظرفیت‌ استان‌ها در کمیته‌‌های فدراسیون زورخانه‌ای استفاده می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای شورای راهبردی زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در این دیدار با تبریک هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زوخانه‌ای به توسعه هرچه بیشتر این ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش زوخانه‌ای در کنار پرورش جسمانی، ورزشی برای پرورش روح و بالا رفتن روحیه پهلوانی و جوانمردی است.

وی افزود: باید منش پهلوانی و جوانمردی در دیگر رشته‌ها نیز تقویت شود و ورزشکاران و جوانان دارای روحیه پهلوانی باشند.

امام جمعه یزد بیان داشت: مایه مباهات است که ورزش زورخانه‌ای سرشار از ارزش‌های دینی و فرهنگ غنی و آمیخته به عشق اهل بیت (ع) است، چیزی که در ورزش‌های وارداتی وجود ندارد.

ناصری ادامه داد: دشمنان امروزه در جنگ نرم روح و افکار جوانان ما را نشانه رفته اند و به دنبال دور کردن جوانان از ارزش‌ها هستند که تقویت این رشته و توسعه آن در جامعه آشنایی جوانان با ارزش‌ها و تقویت روحیه ایثار و جوانمردی در آنها می‌شود. 

در این نشست شال کسوت و مروج فرهنگ پهلوانی و ورزش زوخانه‌ای به آیت الله ناصری اعطا شد و از کهن کسوتان، پیشکسوتان، مرشدان پیشکسوت و خیرین ورزش زورخانه‌ای استان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس