Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجایی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۴ فروردین) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان به همراه ۵۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه درخصوص علت عدم پایبندی به قانون مصوب ابلاغی مجلس در امر لغو پروتکل های الحاقی برجام چیست؟ علت عدم دفاع از حق و حقوق ملت ایران و عقب نشینی از مواضع عزتمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل کارشکنی های استکبار جهانی چیست؟

- تذکر سید محمد مولوی نماینده آبادان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص لزوم توجه و انسجام در فعالیت ها و ماموریت های فرهنگی

- تذکر علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص لزوم اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی درخصوص فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران

- تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به رئیس جمهور درخصوص لزوم تذکر به دفتر رئیس جمهور درخصوص اظهارنظر درباره مسائل پولی و ارزی

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صمت درخصوص ضرورت تدبیر در زمینه افزایش قیمت پنبه و رسیدگی به گلایه جدی ریسندگان و بافندگان، تذکر به وزرای بهداشت و صمت درخصوص ضرورت ممنوعیت فروش لوازم آرایشی فاقد مجوز در فروشگاه های اینترنتی و اعمال محدودیت های قانونی فروش آنها در داروخانه ها، تذکر به وزیر نفت درخصوص ضرورت تامین حداکثری مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات تولید محصولات نساجی داخل توسط شرکت پتروشیمی شهید تندگویان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- تذکر حسین خسروی نماینده بیرجند به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص لزوم بازنگری در الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند.

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به همراه ۲۳ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص لزوم رفع مشکل تعدادی از کارکنان معاونت صیادی شاغل در فصل صید، تذکر به وزیر جهاد کشاورزی به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان درخصوص لزوم بازنگری در قیمت مصوب چای سبز به جهت حفظ و توسعه صنعت چای در شمال کشور.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تذکرات کتبی صحن علنی مجلس مجلس نمایندگان مجلس نماینده نفر از نمایندگان درخصوص لزوم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، 

دیگر خبرها

  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم