Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: فاز اول مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال در سوم خرداد به مبارکی روز آزادسازی خرمشهر افتتاح و مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

داود طالب نژاد در جلسه و بازدید از روند عملیات‌های عمرانی در احداث مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال اظهار کرد:  احداث این مجموعه در ناحیه مرکزی شهر تبریز در محدوده شهرداری منطقه ۳،به اندازه قابل توجهی به سرانه فضای سبز منطقه خواهد افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال را پروژه‌ای تلفیقی عنوان کرد و گفت: این مجموعه علاوه بر از تامین فضای سبز و محیطی مفرح و دل انگیز برای استراحت و گذران اوقات فراغت شهروندان، در داخل خود مجموعه سالن هایی را نیز به کاربری های فرهنگی و هنری جهت حمایت از هنرمندان و فرهنگیان، اختصاص داده است.

طالب نژاد با اشاره به حمایت ها و رهنمودهای شهردار و اعضاء شورای اسلامی کلانشهر تبریز در روند احداث پروژه، گفت: شهردار تبریز و اعضاء شورای اسلامی شهرتبریز طی جلسات و بازدیدهای خود، نقش و تاثیرات مطلوبی را در روند احداث مجموعه تاریخی فرهنگی داشته اند.

وی گفت:  عملیات های مرتبط با تاسیسات شهری مورد نیاز مجموعه اتمام یافته و همچنین عملیات کفسازی و جدول گذاری در این روزها تسریع یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی افتتاح تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد