Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@16:43:12 GMT

بهبود خدمات قطار شهری در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۸۴۷۹

بهبود خدمات قطار شهری در آلمان

کارکنان اس-بان اشتوتگارت، شبکه قطار حومه در منطقه اشتوتگارت آلمان، از فعالیت ۵۸ قطار جدید در این شبکه خبر دادند و اعلام کردند قرار است بودجه‌ای ۱۶۰ میلیون یورویی برای رسیدن به این هدف هزینه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وزیر حمل و نقل آلمان و مدیر اس-بان اشتوتگارت در روز نهم ماه آوریل توافقنامه‌ای امضا کردند که طی آن قرار شد وزیر بودجه لازم را برای گسترش قطارهای شهری در اختیار مدیر شبکه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هزینه حدود ۱۶۰ میلیون یورو برآورد شده که بخش اعظم آن برای خرید قطارهای جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته زیرساخت‌ها نیز با تغییرات قابل توجهی مواجه خواهد شد تا با شرایط جدید، بیشترین سازگاری را پیدا کند.

در گزارشات متعدد آمده که طی چند سال گذشته، تعداد کاربران قطارهای شهری اشتوتگارت به طور قابل توجهی افزایش یافته و همین امر منجر به تراکم جمعیت در این وسیله‌های نقلیه شده است. بنابراین، افزایش تعداد قطارها و خطوط راه‌آهن پرسرعت از نیازهای اولیه بهبود طراحی شهری در آن به شمار می‌رود که امکان رفت و آمد ایمن و راحت ساکنان اشتوتگارت را فراهم می‌آورد. بر اساس قرارداد امضا شده بین وزیر حمل و نقل آلمان و مدیر اس-بان اشتوتگارت، تمام تغییرات لازم در شبکه قطار شهری تا سال ۲۰۳۲ اعمال خواهد شد و بخش اعظم تردد داخل شهر از طریق مترو صورت خواهد گرفت.

جالب است بدانید که شبکه حمل و نقل قطار شهری اس-بان اشتوتگارت در چند دهه اخیر محبوب‌ترین وسیله تردد در میان ساکنان این شهر و حتی گردشگران آن بوده است. به همین دلیل، بهبود وضعیت و افزایش قطارها و مسیرهای تردد آن نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی اشتوتگارت ایفا خواهد کرد و باید مورد توجه مقامات شهر قرار گیرد.

جالب اینکه مدیران این شبکه از دیجیتالی کردن مسیرهای راه‌آهن در آینده‌ای نزدیک خبر داده و ادعا کرده‌اند شبکه قطار شهری اس-بان اشتوتگارت به زودی یکی از پیشرفته‌تر ین‌های جهان در نوع خود خواهد بود.

کد خبر 486724

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اشتوتگارت آلمان شهرهای جهان حمل و نقل عمومي حمل و نقل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حالت آماده باش قرار گرفت .

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: در پی اعلام هشدار سطح نارنجی و اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش‌های رگباری با حجم بالا توأم با رعد و برق و در برخی نواحی صاعقه و بارش تگرگ همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع آبگرفتگی، روان‌آب و سیلاب تا عصر روز جمعه، تمامی امکانات خدمات شهری برای مقابله با هرگونه آب افتادگی در سطح شهر به‌صورت آماده باش درآمد.

وی افزود: تمامی ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در سطح شهر به‌صورت آماده باش مستقر شده است؛ این شرایط تا برگشتن وضعیت عادی ادامه دارد.

کد خبر 751599

دیگر خبرها

  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو