Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، «فرزانه دهنادی» یادآور شد: تنها افراد دارای صلاحیت فنی و حرفه ای برای انتخابات هیات مدیره شرکتهای سرمایه گذاری سهام عدالت ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی از طریق برگزاری انتخابات و توسط سهامداران انتخاب می‌شوند، افزود: نامزدهای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان تهران باید در سامانه «تبادل اطلاعات نهادهای مالی» به نشانی https://setan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

seo.ir  نیز درخواست خود را ثبت‌ کنند.

دهنادی با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان مطابق دستورالعمل تایید صلاحیت حرفه‌ای مدیران نهادهای مالی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار انجام خواهد شد، اظهار داشت: این دستورالعمل در پایگاه قوانین و مقررات بازار سرمایه ایران به نشانی www.cmr.seo.ir در دسترس است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران همچنین با اشاره به اینکه انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استانی به‌ صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: لازمه برگزاری مجمع و انتخابات الکترونیک این است که سهامداران در سامانه سجام ثبت‌ نام کرده باشند.

سامانه تبادل اطلاعات نهادهای مالی (ستان) با آدرس https://setan.seo.ir یک نرم افزار کاربردی تحت وب است که باهدف تسریع و تسهیل در اجرای فرآیندهای مرتبط با حوزه نهادهای مالی با رویکرد مکانیزاسیون، طراحی و تولید شده است که با عملیاتی شدن این سامانه کلیه نهادهای مالی، متقاضیان تاسیس و تبدیل به نهادهای مالی، اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی تصدی سمت و رکن در نهادهای مالی و سایر ذینفعان این حوزه قادر هستند در خواست های خود را بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی و از طریق این سامانه برای سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کرده و از آخرین وضعیت درخواست های ارسالی خود آگاهی یابند.

برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی شهر تهران سهام عدالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصاد و دارایی شهر تهران سهام عدالت وزارت امور اقتصاد و دارایی شهر تهران سهام عدالت اخبار کنکور سرمایه گذاری نهادهای مالی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای حمایت از بانوان کاندیدا در دور دوم انتخابات، تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از آنان را در فهرست خود قرار دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت در نشست هیئت عالی این شورا برای تصمیم‌گیری درباره نحوه مشارکت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده فهرست نامزدهای شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزدهای راه‌یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود قرار دهد.

منتخب تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر مردم در دور دوم انتخابات، یادآور شد: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده، حضور فعال دارد و به وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل و فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟