Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@20:26:16 GMT

ادامه پخش «کلبه عموپورنگ» با آغاز ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۹۸۴۴

ادامه پخش «کلبه عموپورنگ» با آغاز ماه رمضان

پخش ادامه مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» همزمان با ماه رمضان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، ادامه پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه دو از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع با رگه‌های طنز است که به موضوعاتی همچون تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین می‌پردازد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «عموپورنگ» برای فرار از شلوغی و آلودگی هوای شهر از محل سکونت خود به مزرعه یکی از دوستانش به نام مرد کهن نقل مکان کرده است تا در آنجا به آرامش روحی و ذهنی برسد. او که عاشق مردم به خصوص بچه‌هاست تصمیم گرفته است از همان مزرعه برنامه‌اش را روی آنتن ببرد.

داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، آرش نوذری، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور و امیرمحمد متقیان با هنرمندی سعید امیرسلیمانی و محمدرضا داوودنژاد بازیگران این مجموعه هستند.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلی‌پور، نویسنده: محمد درویشعلی‌پور، مجری طرح: محمدحسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویربرداری: محمود صالحی، مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی، تدوین: امید شهلایی، جلوه‌های ویژه تصویری: علی زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: سحر گوران، طراح صحنه و دکور: ارغوان شیبانی، منشی صحنه: مریم ویس‌مرادی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تولید: علی رحیم‌زاده، طراح حرکات: سروش کریمی‌نژاد، عکاس: پوریا منوچهرزاده و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عمو پورنگ برنامه کلبه عمو پورنگ ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:این حادثه عصر امروز در محور صیدون -_امامزاده عبدالله به وقوع پیوست. 

مهدی عظیمی فر افزود:در این حادثه ون حامل ۹ نفر از کارکنان این سازمان که برای زیارت و کوهپیمایی عازم منطقه امامزاده عبدالله بودند به دره سقوط کرد. 

وی ادامه داد:بر اثر این حادثه دو نفر جان باختند و ۷ نفر دیگر مصدوم و به مراکز درمامی اعزام شدند. 

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد:صدریان فر، مدیر عامل سازمان آب و برق با حضور در شهرستان باغملک در بیمارستان ضمن عیادت، پیگیر درمان مصدومان شد.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید