Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم تحت‌هدایت یحیی گل‌محمدی پیش از رویارویی با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود، پیش از اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی در یکی از زمین‌های سازمان ورزش گوا در منطقه آتوردا به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین با توجه به انجام بازی در روز آینده به مدت ۶۰ دقیقه به طول انجامید. این تمرین یک ویژگی خاص هم داشت و آن هم حضور تماشاگر در بیرون از محل تمرین بود. با توجه به شرایط کرونا و زمان طولانی از انجام تمرینات و مسابقات بدون حضور تماشاگران، این مسئله فضای پرنشاط و جالبی را برای سرخپوشان به وجود آورد که دلتنگ تشویق‌های هواداران در ورزشگاه‌ها هستند.

تماشاگران هندی که بیشتر نوجوان و جوان بودند، در دقایقی از تمرین که حضور داشتند، در جریان صحنه‌هایی که در تمرین اتفاق می‌افتاد با هورا کشیدن، تیم را تشویق می‌کردند.

تمرین امروز پرسپولیس ایران، بعد از گرم کردن به استارت‌های سرعتی و پس از آن آقا وسط اختصاص داشت. مرور برنامه‌های تاکتیکی از دیگر برنامه‌های تیم بود.

مثل روز قبل این تمرین هم در هوایی گرمی و شرجی برگزار شد، ولی بازیکنان انگیزه و آمادگی بالایی را از خود نشان دادند.

تمرین امروز طبق برنامه‌ریزی برگزارکنندگان بازی‌ها قرار بود در نوبت صبح انجام شود که با اعتراض و پیگیری مسؤلان باشگاه و تیم، به نوبت بعداز‌ظهر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با لباس یکدست قرمز به مصاف الوحده می‌رود

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الوحده امارات یحیی گل محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الوحده امارات یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران