Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت برتر شدن شرکت ملی پست در حوزه تعامل پذیری توسعه دولت الکترونیک اظهار کرد: شرکت ملی پست جزو ۳ دستگاه برگزیده و برتر کارگروه تعامل توسعه دولت الکترونیک از سوی ابوالحسن فیروزآبادی رئیس شورای عالی فضای مجازی و آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: با توجه به اینکه بانک اطلاعاتی پست می‌تواند یکی از عوامل اصلی اجرایی دولت الکترونیک باشد و پایگاه داده ما در حال حاضر تا حدودی تکمیل است، در اختیار دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی می‌تواند قرار گیرد.

او ادامه داد: در این زمینه ما بر اساس مصوبه دولت خدمات مشترکین گاز، آب و برق استان‌های قم و اردبیل را مبتنی بر کد پستی را به صورت پایلوت اجرایی کردیم و اگر همه بر یک مبنای اطلاعاتی نشانی انجام گیرد، دیگر نیاز نیست دستگاه‌ها برای هر خدمتی به درب منازل مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

تمبر، سفیر فرهنگی و انتقال دهنده فرهنگ غنی ایران به آیندگان است

سبحانی‌فر بیان کرد: با این کار یک دستگاه به درب منزل هموطنان مراجعه می‌کند و از سوء استفاده‌هایی هم که صورت می‌گیرد جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات شرکت پست دولت الکترونیک شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر

تین نیوز

آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر در نوروز با حضور مدیران اجرایی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین استانداری و شورای شهر تهران برگزار شد اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران در شهر تهران معرفی و تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر