Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 8 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان رشت توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح تاکنون یک هزار و 500 بسته معیشتی توزیع شده است خاطرنشان کرد: ارزش هربسته 200 هزار تومان است.

قاسمی با اشاره به هدایای مقام معظم رهبری بین نوعروسان شهرستان رشت تصریح کرد: 3 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به 3 نوعروس در رشت اهدا می‌شود.

کمک‌های مؤمنانه در ماه ضیافت الهی/ جهادگران گیلانی آماده خلق حماسه‌ای دیگر شدند + فیلم350 هزار پُرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد استان گیلان توزیع می‌شود44 هزار بسته حمایتی و 60 سری جهیزیه بین نیازمندان استان گیلان توزیع می‌شود

وی خاطرنشان کرد: برای این بسته‌ها تاکنون 300 میلیون تومان هزینه شده است که امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بسته‌های جمع‌آوری شده بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه از پارسال تاکنون 37 هزار بسته معیشتی با کمک خیران و هماهنگی هیات امنا در مرکز استان توزیع شده است افزود: این روند تا پایان شیوع کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/618/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین خانواده توزیع می شود بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، در واقع در مملکتی زندگی می‌کنیم که هر کسی، تا جایی که از دستش بر می‌آید برای کمک دریغ نمی‌کند؛ یک نمونه زیبا که این روزها در فضای مجازی حسابی وایرال شده، همین تصویری است که مشاهده می‌کنید. بنر تحسین‌برانگیز یک نانوا بالای ورودی مغازه‌اش که روی آن نوشته: «هیچ‌کس نباید گرسنه بخوابد. اگر به هر دلیل پول همراه ندارید، یک عدد نان رایگان هدیه بگیرید.» دمتان گرم و کاسبی‌تان پر برکت آقای نانوا!

بیشتر بخوانید: ابتکار جالب نانوایی ها برای حذف صف های طولانی | عکس نظارت بر نمک نان ها جدی تر شد کد خبر 847587 برچسب‌ها نیکوکاری خبر مهم نان فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی