Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:27:23 GMT

فجر به ورزشگاه پارس باز می گردد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۲۳۷

فجر به ورزشگاه پارس باز می گردد

ایسنا/فارس فجری ها که در نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۰ توانستند رضایت سازمان لیگ را جلب کرده و به ورزشگاه شهید دستغیب بروند، حالا مجبورند دوباره در ورزشگاه پارس میزبان حریفان باشند.

زمین چمن ورزشگاه پارس که در تعطیلات نوروز زیر کشت رفته بود، روز سه شنبه برای دیدار تیم های قشقایی و هوادار شرایط بهتری نسبت به گذشته داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند مسئولان ورزشگاه اعتقاد داشتند که برای محافظت از این چمن و به ثمر نشستن اقداماتی که روی آن انجام شده است، نیاز بود که یک ماه دیگر به آن استراحت داده شود، اما تیم قشقایی حاضر به انتقال بازی هایش به چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دستغیب نشد.

به گزارش ایسنا طبق اعلام رئیس هیئت فوتبال شیراز و همچنین نماینده هیئت فوتبال استان فارس در بازی های لیگ یک، برگزاری بازی های آینده فجرسپاسی در آن استادیوم قدیمی و کم امکانات نیز با مخالفت سازمان لیگ مواجه شده و این تیم باید باقی مانده رقابت های این فصل را در ورزشگاه پارس برگزار کند.

این در حالی بود که تیم فجرسپاسی برای برگزاری نخستین بازی خود در سال جدید، مجوز میزبانی در ورزشگاه شهید دستغیب را از سازمان لیگ دریافت کرده بود. 

 از طرفی با توجه به اینکه در یک ماه آینده بازی های لیگ یک پس از اذان مغرب نور برگزار خواهد شد و نیاز به روشنایی خواهد داشت، ورزشگاه شهید دستغیب به هیچ عنوان زیرساخت های لازم برای فراهم کردن نور مورد نیاز برگزاری این رقابت ها را نخواهد داشت.

بدین ترتیب تیم فجر سپاسی در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران، روز دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه پارس شیراز میزبان تیم مس کرمان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزشگاه پارس شیراز قشقایی شیراز لیگ یک فوتبال استانی ورزشی ورزشگاه شهید دستغیب ورزشگاه پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید