Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:08:37 GMT

کونسیسائو: در خط حمله تمرکز نداشتیم/ توخل به من توهین کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۷۵۶

کونسیسائو: در خط حمله تمرکز نداشتیم/ توخل به من توهین کرد

سرمربی تیم فوتبال پورتو درباره حذف یاران مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مطالبی بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پورتوی پرتغال، سرجیو کونسیسائو در پی شکست 2 بر یک پورتو برابر چلسی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌‌ها گفت: کوتاه بگویم آنها 2 گل زدند و ما یک گل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌گونه نیست که ما فرصتی نداشتیم و شایسته صعود نبودیم. موضوع این است که تمرکز کافی در خط حمله نداشتیم. پورتو یک بازی عالی را به نمایش گذاشت و استراتژی تعیین شده را به خوبی اجرا کرد. به چلسی اجازه ندادیم خطری ایجاد کند.

سرمربی پورتو افزود: نباید فراموش کنیم که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و با بازیکنانی در بالاترین سطح مواجه می‌شویم. در سازماندهی خط دفاعی با بازیکنانی باید بازی می‌کردیم که ارزش بالایی داشتند. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. این یکی از بهترین بازی‌های پورتو در اروپا از نظر کادر فنی بود، هرچند نتیجه ناامید کننده بود اما به عملکرد تیمم در 2 بازی با چلسی افتخار می‌کنم. در برخی جزئیات بازی،  بهتر و برتر از چلسی بودیم. می‌توانستیم زودتر به حریف گل بزنیم اما خیلی فرصت گلزنی ایجاد نکردیم. چلسی به خوبی و با بازیکنان زیادی دفاع می‌کرد.

کونسیسائو درباره توهین سرمربی چلسی به او گفت: زبان انگلیسی‌ام چندان خوب نیست و ارزشی ندارد در این مورد حرفی بزنم. با این وجود توماس توخل به من توهین کرد. از سوی من حرفی زده نشد و به همین دلیل توجهی به واکنش‌های توخل نکردم. حتی در طول بازی صحبتی با او نداشتم.

واکنش طارمی به حذف پورتو پس از گل تماشایی‌اش به چلسی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پورتو پرتغال تیم فوتبال پورتو پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!

به گزارش "ورزش سه"، جمعه هفته گذشته بود که اظهاراتی جنجالی از اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، منتشر شد و این باشگاه را وارد یک حاشیه بزرگ کرد.

او در این اظهارات توخل را متهم به این کرد که روی پیشرفت بازیکنان جوان کار نمی‌کند و بیشتر تمایل به این دارد که از باشگاه بخواهد بازیکنان جدید جذب کنند.

توماس توخل ابتدا پیش از بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت به صحبت‌های هوینس پاسخ داد. او گفت:«این صحبت‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارد که انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر از طرف اولی نبود، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از آنجایی که از طرف رئیس ماست، و درست قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید است، باعث می‌شود طعم و لحن متفاوتی بگیرد.»

با این حال در داخل باشگاه، دیگر اعضای هیئت‌مدیره معتقدند که توخل از صحبت‌های هوینس بسیار عصبانی شده اما خشمش را بروز نداده است. افراد درون باشگاه سعی کردند او را آرام کنند تا پیش از بازی برابر رئال تمرکز بیشتری داشته باشد اما در این امر ناکام بودند.

رابطه بین هوینس و توخل برای چندین ماه متشنج بوده است. افراد در داخل باشگاه تعجب کرده‌اند و سردرگم شده‌اند که چرا هوینس در این برهه زمانی چنین اظهاراتی را بیان کرده است. آیا او با این حرف‌ها می‌خواست خروج توخل را توجیه کند یا قصد داشت بر اهمیت پیشرفت استعدادهای جوانان برای بایرن تأکید کند؟ هیچکس دلیل صحبت‌های هوینس را نمی‌داند و همه نگران هستند که این حواشی بر عملکرد تیم مقابل رئال مادرید تاثیر بگذارد.

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!