Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:08:47 GMT

تماس با اورژانس اجتماعی ایلام ۱۴۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۳۸۷۴

تماس با اورژانس اجتماعی ایلام ۱۴۰ درصد افزایش یافت

عبدالصباح کارزانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ذکر اینکه بیشترین علت افزایش تماس ها مشکلات مردم ناشی از کرونا بوده افزود: همچنین در این مدت توسط خودروهای سیار اورژانس اجتماعی تعدادی از مشکلات افراد تماس گیرنده با خط اورژانس اجتماعی بصورت حضوری بررسی و رفع شده است.

وی شناسایی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده در محلات، شناسایی کانون های آسیب، برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی، ارجاع و ارایه خدمات مددکاری و مشاوره از طریق ۶ پایگاه خدمات اجتماعی به ۲ هزار و ۵۸۷ نفر را از دیگر خدمات این حوزه در سال گذشته عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهزیستی ایلام همچنین به پویش همدلی بخشش اجاره بها مهدهای کودک در ایام تعطیلات کرونایی اشاره کرد و گفت: در این زمینه از سوی صاحبان ساختمان مهدهای کودک یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال برای ۶۰ مهد کودک استان بخشش اجاره صورت گرفته است.

کارزانی از ساماندهی ۵۲ کودک بی سرپرست و بدسرپرست از طریق مراکز نگهداری و یا خانواده های جایگزین اشاره کرد و یادآور شد: همچنین سال گذشته خدمات درمانی، مالی و معیشتی شیرخشک به یک هزار و ۴۱۱ کودک چند قلو ارایه شده که نسبت به سال ماقبل آن افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

وی تاکید کرد: پارسال تبلت آموزشی به کلیه فرزندان تحت پوشش امور شبه خانواده بین سن ۱۳ تا ۱۸ سال اهدا و همچنین کمک هزینه ارتقا تحصیلی به یک هزار و ۸۶۹ دانش آموز مقاطع مختلف و دانشجویان به مبلغ حدود ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام پوشش خدمات بیمه ای تامین اجتماعی شهری و روستایی زنان سرپرست خانوار به تعداد ۲ هزار و ۲۹۴ نفر و اجرای طرح خدمات مالی خرد و تشکیل ۵۲ گروه به تعداد یک هزار و ۴۰ نفر با پرداخت ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به گروه ها را از دیگر فعالیت های شاخص این معاونت در طول سال گذشته برشمرد.

کارزانی اضافه کرد: آموزش مددکاران، مددجویان، پرسنل مراکز غیر دولتی و کارکنان در طول سال گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت مجازی و حضوری در زمینه های حقوق کودک، حقوق خانواده، مهارت های زندگی و شغلی به تعداد چهار هزار و ۴۰۰ نفر ساعت ارایه شده است.

برچسب‌ها استان ایلام اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور استان ایلام اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور اورژانس اجتماعی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حسن شیخی، گفت:همه ساله با فرا رسیدن فصل گرما و تکثیر و فعالیت کنه‌ها، بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو که یک عفونت ویروسی و به شدت واگیردار است از طریق تماس با حیوان آلوده و در هنگام ذبح و تماس با امعاء و احشاء آلوده منتقل می‌شود. 

وی اظهارداشت: بنابراین کشتار دام‌ها در کشتارگاه و رعایت اصول بهداشتی در هنگام کشتار، نقش بسیار مهمی در پیشگیری از بیماری دارد.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ابرکوه، ادامه داد:گوشت دام‌های ذبح شده، باید ۲۴ ساعت و امعاء و احشای دام ۴۸ ساعت در دمای صفر تا ۴ درجه یخچال نگهداری شود تا با تغییراتی که پس از مرگ در بافت لاشه اتفاق می‌افتد این ویروس از بین برود، لذا از شهروندان خواست تا گوشت موردنیاز خود را از واحد‌های تحت‌نظر دامپزشکی خریداری کرده و یا از گوشت‌های بسته‌بندی شده هویت دار استفاده کنند.

وی در پایان از دامداران خواست در صورت مشاهده کنه از له کردن آن با دست به شدت پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان