Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، بیست و پنجم فروردین، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/01/25؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

مهدی طارمی باز هم گل کاشت

به گزارش طرفداری، گل زیبای طارمی علاوه بر مشابهت هایش با گل دیدنی علیرضا جهانبخش به چلسی، یکبار دیگر فوتبالدوستان ایرانی را به فکر «ایکاش ‌ها» فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که همه (حتی رسانه های خارجی) انتظار داشتند طارمی پس از پشت سر گذاشتن محرومیت خود، در بازی سه شنبه شب در ترکیب اصلی پورتو قرار داشته باشد، سرخیو کونسیسائو تصمیم گرفت ستاره اصلی خط حمله خود را روی نیمکت بنشاند. برای طارمی اما، ثابت کردن این که سرمربی اش تصمیم درستی نگرفته است، اصلا سخت نبود. او که قبلا شم گلزنی خود را به رخ یوونتوس کشیده بود، این بار گلی زد که تا سال های سال از خاطر فوتبالدوستان ایرانی پاک نخواهد شد. 

پیروزی دوباره مس کرمان؛ استقلال خوزستان از سد چوکا گذشت / نتایج لیگ دسته اول فوتبال ایران

هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد که نتایج بدست آمده به شرح زیر است:

* قشقایی شیراز 0- هوادار تهران 0

* ملوان بندرانزلی 1- رایکای بابل 0

* مس کرمان 2- شهرداری آستارا 0

* نود ارومیه 0- فجر شهید سپاسی شیراز 1

* بادران تهران 2- آرمان گهر سیرجان 0

* خوشه طلایی ساوه 0- شاهین شهرداری بوشهر 1

* چوکای تالش 1- استقلال خوزستان 3

* پارس جنوبی جم بوشهر 3 - گل ریحان البرز 1

* استقلال ملاثانی 0- خیبر خرم ‌آباد 1

با این نتایج، مس کرمان با 38 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و اختلاف خود را با سایر بالانشینان در عدد 4 حفظ کرد. استقلال خوزستان هم با تفاضل گل بهتر از فجر سپاسی، از زردپوشان سبقت گرفت و به جایگاه دوم جدول صعود کرد.

چلسی 0-1 پورتو؛ نیش طارمی روی تیم توخل اثر نداشت

چلسی با وجود شکست ۱-۰ پورتو، به لطف پیروزی ۲-۰ در دیدار رفت خودش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند تا در آنجا حریف یکی از دو تیم رئال مادرید یا لیورپول شود. در مسابقه ای که چندان موقعیت های گلزنی نداشت و بیشتر یک نمایش دفاعی قدرتمندانه از سوی هر دو تیم بود، چلسی توانست از برتری خود در دیدار رفت به خوبی محافظت کند تا توماس توخل همچون فصل گذشته، خودش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند. بدین ترتیب پورتو خروج آبرومندانه ای از لیگ قهرمانان اروپا داشت و از طرف دیگر چلسی که به خواسته اصلی خود رسید، خود را برای هیجان انگیزترین مقطع فصل آماده خواهد کرد تا شاید پایانی تاریخی در این فصل، در انتظار آن ها باشد. 

پاری سن ژرمن 0-1 بایرن مونیخ؛ انتقام نرم از قهرمان در پاریس

پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف هم رفتند که بازی رفت با نتیجه 3-2 به سود پاری سن ژرمن به پایان رسیده بود. بازی در نیمه نخست بسیار سرعتی و پرهیجان دنبال شد، پاریسی ها سریع و خشن ظاهر شدند و چندبار تیرک دروازه نویر را به لرزه درآورد و چندین بار هم با سوپرواکنش های دروازه بان آلمانی مواجه شدند. اما این بایرن مونیخ بود که با ضربه سر چوپوموتینگ و برخلاف جریان بازی به گل نخست دست پیدا کرد. نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید. در نیمه دوم هم پاری سن ژرمن و هم بایرن مونیخ چندین موقعیت حساس داشتند. بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای صعود همچنان به گل نیاز داشت و سراپا حمله بود؛ پاریسی ها نیز بیکار ننشسته بودند و با ضدحمله های شان به دل حریف هراس می انداختند؛ کیلیان ام باپه روی یک فرار زیبا گل تساوی را به ثمر رساند اما داور با اندکی تاخیر آن را آفساید اعلام کرد.  این بازی جذاب در نهایت با پیروزی 1-0 بایرن مونیخ به پایان رسید اما این پاری سن ژرمن بود که در نهایت با نتیجه 3-3 و گل زده بیشتر در خانه حریف، به نیمه نهایی صعود کرد. 

برنامه بازی های مهم و پخش زنده امروز (25 فروردین)

لیگ قهرمانان اروپا:
لیورپول - رئال مادرید / ساعت 23:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
دورتموند - منچسترسیتی / ساعت 23:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

لیگ قهرمانان آسیا:
پرسپولیس ایران - الوحده امارات / ساعت 19 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
پاختاکور ازبکستان - تراکتور ایران / ساعت 19:30 / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده
السد قطر - فولاد ایران /  ساعت 22:30

صبحانه ورزشی 1400/1/25؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 24 فروردین 1400 سلفی ژاوی و شیمبا سلفی استقلالی ها پس از تمرین ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 13 آوریل 2021 روبرت پیرس:
23 سال بعد، این بار در پدل بازیکنان پاری سن ژرمن با انتشار تصاویری از جشن در رختکن، صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تبریک گفتند

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم داریوش مصطفوی در طرفداری: شکایت ما از AFC به CAS مثل شکایت پسر از پدر است، نمی شود! تدبیر عجیب هندی ها؛ پرسپولیسی ها ساعت 8 صبح تمرین کنند مخالفت اولیه عربستان با سفر استقلالی ها به مکه پاسخ پسر سولسشر به مورینیو: او می خواست حواس رسانه ها را از باختش پرت کند! الگری قبل اخراج از یوونتوس: از شر رونالدو خلاص شوید چون او مانع پیشرفت تیم است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی ها در دقیقه 9 بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

14 دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی 1-1 شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول 1-1 مساوی شود.

در دقیقه 58 بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره 42 فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!