Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:33:07 GMT

روند افزایشی بیماران کرونایی در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۵۷۹۴

روند افزایشی بیماران کرونایی در دزفول

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس شیخی مدیر بیمارستان بزرگ دزفول گفت: در حال حاضر تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان بزرگ دزفول فوق‌العاده افزایش یافته است و تمام بخش‌های این بیمارستان، درگیر کرونا هستند.

شیخی تصریح کرد: در این ۱۴ ماه، کادر درمان با تمام توان در حال ارائه خدمات به بیماران هستند و فرسوده شده‌اند و توان کاری آنچنانی برای آن‌ها باقی نمانده است بنابراین از بیماران می‌خواهیم هنگامی که وارد اورژانس می‌شوند سعه صدر داشته و مطمئن باشند کار بیماران به نحو احسن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با شیوع کرونای انگلیسی تعداد بیماران بدحال در اورژانس بسیار زیاد شده است و این بیماران خیلی زود بدحال می‌شوند و باید در بخش‌های ویژه بستری شوند که یا از بین می‌روند و یا آسیب جدی می‌بینند.

مدیر بیمارستان بزرگ دزفول بیان داشت: مجبور هستیم بیماران غیر کرونایی مانند مجروحان تصادفی را نیز در این بیمارستان پذیرش کنیم و بار مضاعفی بر دوش کادر درمان تحمیل می‌شود اما سعی می‌کنیم دیگر بیماران را به بیمارستان‌های دیگر ارجاع دهیم.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است