Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:30:25 GMT

ورزشگاه ماهفروجک ساری تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۲۳۵

ورزشگاه ماهفروجک ساری تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود

حسن رنگرز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تاکید استاندار مازندران بر لزوم تسریع در انجام کارها برای تکمیل این ورزشگاه در موعد مقرر، اظهار داشت: هم‌اکنون کار محوطه‌سازی و نصب کف‌پوش در ورزشگاه ماهفروجک ساری در حال انجام و عملیات اجرایی این طرح با پیشرفیت فیزیکی بالایی در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با هدف تسریع در انجام کارها، توسعه شبکه برق و گاز، تملیک اراضی مجاور برای تعریض جاده منتهی به این ورزشگاه نیز با قدرت در حال انجام است تا این طرح ورزشی با تخصیص اعتبار لازم تا پایان کار دولت داوزدهم تکمیل و بهره‌برداری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران میزان اعتبار هزینه شده برای ورزشگاه ماهفروجک ساری را تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تکمیل این ورزشگاه نیازمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است و وزارت ورزش و جوانان قول داده تا با تامین منابع اعتباری، این طرح در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

عملیات اجرایی ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفره ماهفروجک ساری در قالب یک پروژه ملی در سال ۸۴ آغاز شد و اکنون این طرح در مراحل پایانی کار و در آستانه بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای مرمت ورزشگاه متقی ساری نیز گفت که با توجه به قدمت بالای این ورزشگاه کار بازسازی آن زمان‌بر و نیازمند تامین منابع مالی مورد نیاز است.

رنگرز به تامین منابع مالی و عملیات اجرایی برای مرمت ورزشگاه متقی ساری نیز اشاره کرد و توضیح داد: تاکنون ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیز برای بازسازی این استادیوم ورزشی هزینه شده است.

وی ادامه داد: با هدف توسعه و کاربری بیشتر ورزشگاه متقی ساری مقرر شد پنج هزار مترمربع فضای جدید در قالب سکو، دفاتر هیات‌های ورزشی و همچنین اداره ورزش و جوانان نیز در زیر سکوه‌های این ورزشگاه احداث شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به زمان‌بر بودن کار بازسازی ورزشگاه متقی ساری، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بازسازی کامل این استادیوم را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران هم‌اکنون تنها نماینده این استان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و نداشتن زمین تمرین مناسب و همچنین ورزشگاه برای برگزاری رقابتهای لیگ برتر همواره یکی از دغدغه‌های اصلی این باشگاه بوده است که با بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در دست اقدام این مشکل تا حد زیادی رفع می‌شود.

ورزشگاه خانگی تیم فوتبال نساجی استادیوم شهید وطنی قائمشهر است که به خاطر مستهلک شدن چمن مصنوعی نیازمند استراحت و بازسازی است.

ورزشگاه شهدای ساری پیش از این اوایل دهه ۹۰ و هنگامی که نساجی در لیگ دسته یک حضور داشت به مدت حدود ۱۸ ماه میزبان این تیم بود. در آن زمان برنامه بهسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی و تغییر چمن طبیعی به چمن مصنوعی سبب شده بود تا نساجی از قائمشهر به ساری کوچ کند.

بر اساس برنامه از قبل اعلام شده اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، این بار نیز همزمان با تحویل ورزشگاه شهدای ساری به نساجی برای برگزاری دیدارهای خانگی ، کار مرمت و بازسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت با این تفاوت که چمن مصنوعی برداشته شده و چمن طبیعی کاشته خواهد شد.

بازسازی و مرمت زمین ورزشگاه شهید وطنی از اولویت های برنامه استانی است و اعتبار مورد نیاز آن هم تابستان پارسال در سفر دکتر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به مازندران تامین شد.

دولت تدبیر و امید پیش از این با راهیابی تیم فوتبال نساجی مازندران به رقابت های لیگ برتر بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی و ارتقاء استاندارد ورزشگاه این تیم هزینه کرده بود.

تیم نساجی سال ۹۷ پس از دو دهه تلاش مستمر در لیگ دسته یک موفق به حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران ساری مازندران وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال اعتبار حسن رنگرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران ساری مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران ساری مازندران وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال اعتبار حسن رنگرز اخبار کنکور ورزش و جوانان مازندران ورزشگاه متقی ساری تیم فوتبال نساجی ماهفروجک ساری میلیارد ریال بهره برداری شهید وطنی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: جشن‌های دهه کرامت در مازندران برپا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام علی اصغر اصغری در دومین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه کرامت مازندران، با بیان اینکه اهمیت برنامه‌ریزی برای ایجاد شادی مومنانه در دهه کرامت از جایگاه مهمی برخوردار است، گفت: ویژه برنامه کبوترانه دهه کرامت به مدت ده شب در مازندران اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت هر سال از اول تا 11 ذی‌القعده نامگذاری شده است، افزود: ابتدای دهه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر نامگذاری شده و اواسط آن هم بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) بوده و در انتها به سالروز ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: برنامه ریزی برگزاری باشکوه دهه کرامت در استان انجام شده و دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین مردم با محوریت ائمه معصومین علیه السلام است.

وی بیان کرد: به دنبال آموزش آموزه‌های ناب دینی و قرآنی در دهه کرامت برای نوجوانان و جوانان هستیم.

حجت الاسلام اصغری به تبیین موضوعات برای نسل جوان اشاره کرد و گفت: برنامه کبوترانه در 10شب  اقدامی ارزشمند برای بیان موضوعات دینی است.

وی همچنین یادآور شد: تجلیل و تکریم از دختران و بانوان محجبه به ویژه فرزندان شهدای والامقام انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به فضاسازی شهری در ایام دهه کرامت در سازمان فرهنگی شهرداری و  ادارات اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری جشن‌های مردمی دربقاع متبرکه نیز برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام اصغری  تمام دستگاه‌های اجرایی را متولی برگزاری جشن‌های دهه کرامت در سطح شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: جشن‌های دهه کرامت با برنامه‌ متنوع و شاد، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی مسابقات ورزشی، پیاده‌روی خانوادگی و کتابخوانی همراه خواهد بود.

وی اکران فیلم اخت الرضا (ع) ویژه دانش آموزان را هم بخش دیگری از اجرای برنامه دانست و گفت: چایخانه امام رضا (ع) نیز با محوریت هیئت زینبیون در ساری برپا می‌شود.

حجت الاسلام اصغری برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع) در بوستان ولایت ساری را هم گوشه‌ای دیگر از برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: این ویژه برنامه در شب ولادت امام مهربانی‌ها برگزار می‌شود.

وی همچنین از اجرای برنامه خادمیاران رضوی استان در امامزاده یحیی (ع) ساری به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه‌های بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های قزوین را بهبود می‌بخشد
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس