Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، طبق جدیدترین آمار پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ مترز» وابسته به سازمان جهانی بهداشت در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم ۹۱۹ مورد جدید، شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۵۷۷ هزار و ۱۷۹ نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۷۷ هزار و ۹۳۵ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۳۲ میلیون و ۷۰ هزار و ۷۸۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه آمار جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار قربانیان کرونا و مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.

این وبگاه سازمان جهانی بهداشت همچنین گزارش کرد: ایالت کالیفرنیا با سه میلیون و ۷۰۷ هزار و ۸۹ مورد ابتلا و ۶۰ هزار و ۵۴۳ مورد فوتی به کانون بیماری کرونا در آمریکا تبدیل شده است و ایالت تگزاس هم‌اکنون با دو میلیون و ۸۴۰ هزار و ۷۶۰ مورد ابتلا و ۴۹ هزار و ۵۱۳ مورد فوتی به رده دوم انتقال یافته است. ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با دو میلیون و ۱۰ هزار و ۶۸۳ مورد ابتلا و ۵۱ هزار و ۵۱۹ مورد فوتی در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کروناویروس قرار دارد.

طبق آمار «ورلد اُ مترز»، آمار مرگ و میر مرتبط با کرونا در ایالت کالیفرنیا به اندازه‌ای به سرعت رو به افزایش است که هم‌اکنون این ایالت بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

وضعیت شیوع کرونا در ایالات آمریکا نگرانی‌هایی را در میان مقام‌های بهداشت این کشور برانگیخته است و اخیراً «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی بیماری‌های عفونی و آلرژی هشدار داد که که آمریکا به زودی شاهد موج چهارم ابتلا به ویروس کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا کرونا در جهان قربانیان کرونا کرونا در آمریکا قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا