Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال گذشته بیش از ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به ۴۰۹ نفر از هنرمندان این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حسین فرخنده اظهار داشت: میزان تسهیلات پرداخت شده به ۳۸۶ متقاضی که در مرحله اول و دوم سامانه کارا  ثبت نام کرده بودند ۶۵ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این درحالی است که ۵۸۵  هنرمند استان درخواست پرداخت ۱۲۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال کرده بودند.

وی تسهیلات اعطایی در قالب این طرح را ۲۴ ماهه و با نرخ سود ۱۲ درصد عنوان کرد و یادآور شد: این تسهیلات در سه سقف ۱۶۰ میلیون ریالی برای کارفرمایان دارای کد کارگاهی، ۸۰ میلیون ریال برای کارفرمایان خویش فرما و ۶۰ میلیون ریال برای آزادکاران بدون بیمه درنظر گرفته شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تعداد هنرمندان که از طریق سامانه تحفه تسهیلات کرونایی درخواست کرده بودند ۶۰ نفر عنوان کرد و گفت: تنها به هفت نفر از این تعداد سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

فرخنده خاطرنشان کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید تا سقف یک میلیارد ریال با تنفس ۶ ماهه و اقساط ۵۴ ماهه و با سود چهار درصد با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال به استان تخصیص داده شده بود.

وی افزود: تعداد پروندهای تشکیل شده  در سامانه مشاغل خانگی را نیز ۱۶ مورد دانست و گفت: به این افراد سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 

به نقل از ایرنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هنرمندان تسهیلات کرونا میلیارد ریال میلیون ریال پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی خدایاری گفت: ۱۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان تسهیلات  سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح مشاغل خانگی با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شد.

وی اضافه کرد: سهم شهرستان مراغه در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شد.

 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراغه گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شد.

 خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، صمت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.

وی گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر اشتغال پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل