Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:12:10 GMT

راهبردهای اصلی روابط عمومی در سال 1400

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۶۸۲۵

راهبردهای اصلی روابط عمومی در سال 1400

خبرگزاری آریا - رئیس روابط عمومی منطقه 20 گفت: خلاقیت، محصول محوری، توسعه شبکه های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت سمن ها و بخش خصوصی چهار راهبرد اصلی سال 1400 در روابط عمومی است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ محمدباقر فرهند رئیس روابط عمومی این منطقه گفت: مجموعه اهداف اجرائی این اداره در سال 1400 با در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای پیشبرد اهداف این سازمان تدوین و اجرائی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهند گفت: در راستای نیل به اثربخشی بیشتر ارتباطات رسانه ای؛ توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی، افزایش ارتباط موثر و هدفمند با رسانه های گروهی به ویژه بومی، طراحی اپلیکیشن موبایلی روابط عمومی، افزایش جذابیت، به روزرسانی ماژول های پرتال منطقه و حضور در برنامه های علمی و آموزشی مرتبط با توانمندسازی روابط عمومی در عناوین اهداف اجرایی این اداره تدوین شده است.
او تولید محصولات مرتبط با گردشگری- فرهنگ شهروندی و برندسازی، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، حضور موثر در نقش اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران منطقه، کاهش هزینه ها و افزایش بهرهوری در سازمان، برگزاری نمایشگاه تخصصی ویژه معرفی دستاوردهای معاونت ها و خلق شخصیت های بومی ری جهت اقدامات محتوایی مرتبط با سرمایه اجتماعی را از دیگر اهداف این مجموعه در راستای افزایش بهره وری سازمانی برشمرد.
رئیس روابط عمومی این منطقه گفت: افزایش ارتباط با ادارات ارشاد، میراث فرهنگی، سپاه، آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و آموزش و پرورش، بهره گیری از ظرفیت خدمات اجرایی و مشاوره ای بخش خصوصی و سمن ها و افزایش مناسبات با دستگاه های اجرایی شهرری با هدف ارتقاء تعامل بین سازمانی از دیگر عناوین اهداف اجرائی اداره روابط عمومی در سال جاری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • ابوترابی فرد: عملیات وعده صادق شاهکار نبرد فضایى چندلایه بود/ این ظرفیت نظامى در شدیدترین تحریم‌هاى بین‌المللى خلق شد
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد