Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:29:30 GMT

در چارچوب قوانین مشغول رفع موانع هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۷۵۷۴

در چارچوب قوانین مشغول رفع موانع هستیم

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره اقدامات صورت گرفته بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد.
قابل توجه مسئولین محترم، مدیران، سهامداران و کارگران محترم شرکت پلی اکریل

با عرض سلام و احترام


همان گونه که مطلعید کارخانه پلی اکریل در سنوات گذشته به دلایل مجموعه‌ای از مشکلات و موانع متعدد و به منظور برون رفت از آن شرایط براساس تصمیم مدیران محترم وقت در تابعیت وتحت مدیریت هیئت حمایت از صنایع مستقر در وزارت صنعت، معدن وتجارت قرار گرفت و با برنامه ریزی، اتخاذ تدابیر لازم و همکاری و همراهی تمامی مسئولان محترم اجرائی، قضائی، تقیینی، اطلاعاتی و امنیتی و بارصدو نظارت مستمرومداوم مسئولین محترم و همت و تلاش مدیران و کارگران خدوم و زحمتکش امروزه در شرایط نسبتا خوبی قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایداری شرایط مذکور و لزوم ارتقاء و بهبود وضعیت تولید تا رسیدن به ظرفیت کامل در تمام خطوط تولید وانتفاع سهامداران و کارگران محترم و تأمین مواد اولیه صنایع نساجی استان کماکان مورد توجه همه مسئولین محترم می‌باشد، از این رو مسئولین استان با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی از جمله قانون تجارت وقانون حمایت از صنایع و با رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط، در نظرگرفتن حقوق سهامداران و کارگران عزیز و با حساسیت کامل نسبت تولید در این مجموعه بزرگ استان به دنبال مرتفع نمودن کامل تمام موانع و مشکلات بوده و با هماهنگی هیئت حمایت از صنایع وسایر دستگاه‌های ذی ربط از جمله مقامات محترم قضائی و نماینده محترم شهرستان مبارکه مترصد رفع مشکل به صورت اساسی و ریشه‌ای بوده و خواهد بود به عنوان مثال شکل گیری هیئت مدیره به عنوان ارکان قانونی شرکت از آن جمله می‌باشد؛ لذا انتظار داریم کلیه سهامداران محترم، کارگران شریف وزحمتکش و مدیران محترم به منظور پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی افراد خاص و با صبر و حوصله همانند گذشته همراهی لازم را معمول تا ان شاء الله مسئولین محترم درفضایی آرام با لحاظ نمودن تمام شرایط و با دقت و سرعت لازم بتوانند در حداقل زمان ممکن برای رفع موانع و تنگنا‌های باقیمانده وطی مسیر قانونی استقرار ارکان حاکمیتی شرکت با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی موجود و درسایه تعامل و همکاری وهماهنگی اقدام نمایید، برخورد فرض می‌دانیم از همکاری صمیمانه همه دست اندرکاران و خصوصا سهام داران، اعضاء محترم هیئت مدیره منتخب اعضاء محترم هیئت اجرائی و خصوصا کارگران شریف وزحمتکش آن مجموعه قدردانی وتشکرنماییم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع موانع تولید استانداری اصفهان مسئولین محترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!