Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در محل سایت زنده یاد اینانلو برگزار می‌شود.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با اعلام دستورالعمل مسابقات آزاد اهداف پروازی کشور در رشته‌های تراپ مردان و زنان و اسکیت مردان، ثبت نام این رقابت‌ها انجام و مسابقات نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مرحله از رقابت‌ها با هدف ایجاد فرصت برای عموم علاقمندان و به منظور شناسایی نفرات برتر در محل میدان اهداف پروازی زنده یاد اینانلو از 28 اردیبهشت ماه تا 1 خرداد ماه برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقات می‌توانند از 18 اردیبهشت ساعت 15 با مراجعه به سایت فدراسیون تیراندازی در سامانه ملی تیراندازی، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند ضمن اینکه به اطلاع می رساند بعد از تکمیل ظرفیت هیچگونه ثبت نامی صورت نخواهد گرفت.

شایان ذکر است، این رقابت‌ها همراه با فینال و اهدای حکم و جوایز نقدی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی اهداف پروازی اهداف پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان (گرگان جونیور) به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد.  

این مسابقات از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت در خانه اسکواش گرگان برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد