Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه ترکیه‌ای hurriyet, تیم فوتبال پورتوی پرتغال در  مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی در مجموع بازی‌های رفت و برگشت شکست خورد و حذف شد.

یک رسانه ترکیه‌ای درباره گلزنی طارمی به چلسی نوشت: 

مهدی طارمی بازیکن ایرانی پورتو  که از ریزه اسپور ترکیه فرار کرده بود  شب گذشته در لیگ قهرمانان اثری ماندگار از خود برجای گذاشت! او گل شگفت انگیزی برابر چلسی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی شبی رویایی را با گل باور نکردنی مقابل چلسی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رقم زد. طارمی روزی رویای حضور در اروپا داشت و وقتی در ترکیه بود از آرزو‌های خود می‌گفت.

این فوتبالیست با استعددبه دلیل برخی از مشکلات از ریزه اسپور جدا شد و به تیم سابق خود پرسپولیس برگشت و به دلیل شکایت باشگاه ترکیه‌ای با جریمه سنگینی مواجه شد، اما حالا روز‌های درخشانی را در فوتبال اروپا تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید

ناراحتی پرتغالی‌ها از ورود دیرهنگام طارمی به بازی پورتو - چلسی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایر ‏لورکوزن واگذار کرده حالا تنها یک امید دارد که این فصل را بدون جام ‏به پایان نرساند: لیگ قهرمانان اروپا. ‏

باواریایی‌ها بر خلاف لیگ آلمان در چمپیونزلیگ خوب ظاهر شده‌اند ‏و اخیرا با پشت سر گذاشتن تیم سرحال و قبراق میکل آرتتا به ‏نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند. با این حال بایرن و ستاره‌هایش در این ‏مرحله به مانعی سخت برخورد کرده‌اند و برای رسیدن به فینال باید از ‏پس رئال مادرید برآیند. پادشاه لیگ قهرمانان که در مرحله قبل سیتیِ ‏پرقدرت پپ گواردیولا از پیش رو برداشته است. ‏

یوشوا کیمیش، یکی از ستاره‌های اصلی بایرن که در آلمان از او به ‏عنوان فرمانده تیم یاد می‌شود، در یک مصاحبه در پاسخ به این ‏سوال که شانس بایرن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ چقدر است ‏گفت: "به جز بازی با آرسنال ما مدتی است خوب نبوده‌ایم ولی ‏معتقدم می‌توانیم ورق را برگردانیم، فرم همیشگی‌مان را به دست ‏بیاوریم و بهترین تیمهای اروپا را شکست بدهیم. در حال حاضر با ‏آنجا که بتوانیم با خیال راحت بگوییم که قهرمان چمپیونزلیگ ‏می‌شویم خیلی فاصله داریم. ولی شانس داریم و البته مقدار زیادی ‏اشتیاق هم داریم". ‏

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏