Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@04:38:38 GMT

قیمت دلار ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ به ۲۴ هزار و ۱۶۸ تومان رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۸۶۱۱

قیمت دلار ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ به ۲۴ هزار و ۱۶۸ تومان رسید

تین نیوز

هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۶۸۹ تومان خریداری شده و ۲۴ هزار و ۱۶۸ تومان فروخته می شود.

به گزارش تین نیوز، قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۶۸۹ تومان خریداری شده و ۲۴ هزار و ۱۶۸ تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت هر یورو برای خرید در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۸۷۴ تومان و برای فروش ۲۸ هزار و ۴۳۷ تومان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قیمت دلار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزارتومان بوده که کماکان کمتر از نرخ مصوب سال گذشته است.

به گفته او بنابر آمار روزانه ۳۷۰۰ تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود که با فروش ۱۷ هزارتومان کمتر از نرخ مصوب، زیان بسیار چشمگیر است.

کاشانی با بیان اینکه صادرات تخم مرغ کماکان ادامه دارد، افزود: طبق آمار گمرک در فروردین ۲۰ هزار تن تخم مرغ به کشورهای هدف همچون افغانستان، عراق، قطر، ترکمنستان و امارات صادر شد.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با تاکید بر اصلاح قیمت تخم مرغ افزود:  پروسه تولید مرغ‌های تخم گذار ۲۰ ماهه است، از این رو کاهش قیمت‌ها و حذف گله‌های مرغ تخم‌گذار کشور نگران‌کننده است چراکه با استمرار این روند و بی توجهی به اصلاح قیمت اکنون با حذف گله‌ها و چالش تولید در نیمه دوم سال روبرو می‌شویم.

او گفت: طبق آمار بانک مرکزی سال گذشته تخم مرغ کمترین نوسان قیمت را در سبد مصرفی کالاهای اساسی خانوار داشت به طوریکه نرخ کنونی هر شانه تخم مرغ در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌ها ۶۵ تا ۷۲ هزار تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید