Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:11:06 GMT

افزایش 8درصدی کشف جرایم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۶۷۶

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با تلاش مأموران پلیس و اجرای طرح‌های ابتکاری با افزایش ۸ درصدی در حوزه کشف جرایم مواجه بوده ‌ایم. ناطقان: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در همایش فرماندهان، روسا و مدیران ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگرانه ماموران پلیس تهران اظهار داشت: بحمدالله با تلاش جمعی و مجاهدت ها و ایثار و حضور مقتدرانه همکارانم در حوزه های مختلف انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت در سال 99 موفقیت های بزرگی در حوزه های مختلف کسب کرد و به اهداف ترسیم شده دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه امنیت تعطیل بردار نیست، تصریح کرد: در سال گذشته علیرغم مواجه با پدیده ای ناشناخته به نام ویروس کرونا با رعایت دقیق ملاحظات و پروتکل های بهداشتی اجازه ندادیم که کوچکترین خللی در حوزه تامین امنیت و آرامش مردم ایجاد شود.

رئیس پلیس تهران بیان داشت: در سال 99 با اقدامات صورت گرفته و با اجرای طرح های ابتکاری در حوزه پلیس های تخصصی در کشف جرایم 8 درصد افزایش داشته ایم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه هر سه ثانیه یک تماس مردمی با سامانه110 پلیس پایتخت برقرار می شود، تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته با صحت و سرعت عملکرد تیم های عملیاتی 110 رضایت مردمی از این بخش به 91 درصد رسیده است که این امر نشان دهنده عملکرد خوب و مناسب تیم های 110 پلیس تهران است.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به کسب رتبه برتر اشراف فرماندهی پلیس پایتخت در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته پلیس پایتخت در اشراف فرماندهی رتبه اول کشوری را کسب کرد که این موضوع در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

رئیس پلیس تهران با تاکید بر اینکه تکریم مردم همواره از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس بوده، اظهار داشت: در بهبود فضای خدمت و مناسب سازی اماکن انتظامی اقدامات خوبی داشته ایم که می توان گفت پلیس پایتخت در این حوزه جزو استان های پیشتاز و برتر محسوب می‌شود. منبع: فارس برچسب ها: افزایش ، کشف ، جرایم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش کشف جرایم پلیس پایتخت پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیر مجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه می‌باشد.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۸ کیلوگرم قرص‌های غیر مجاز و ۱۸ لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه و غیر مجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: پلیس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است