Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در نخستین دیدار دور برگشت و از هفته هفتم  لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم  فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم شهید ستاری قرچک رفت.

فولاد هرمزگان که در آخرین بازی دور رفت هفته گذشته در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر ۱ شهدای چوار ایلام را شکست داد و تا پایان هفته ششم با کسب ۷ امتیاز در رده سوم جدول گروه اول قرار گرفت در این بازی هم به سه امتیاز آن فکر می‌کرد تا پیروزی دلنشینی دیگری برای هوادران خود به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز چهار دقیقه از نیمه نخست بازی نگذشته بود که متین قادری موفق شد گل اول را برای قرمزپوشان فولاد به ثمر برساند.

در دهمین دقیقه بازی فولاد دوباره به گل رسید و این بار سبحان شراعی برای این تیم گلزنی کرد. زرد پوشان قرچک که دو گل را پذیرفته بودند فشار حملات خود را بیشتر کردند و در دقیقه یازده توسط داود مشهدی یکی از گل های خورده را جبران کردند. نیمه نخست این دیدار دو بر یک به سود فولاد هرمزگان به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم مهمان بازی بهتری به نمایش گذاشت و موقعیت های گل بیشتری داشت اما توپ های آن ها وارد دروازه فولاد نشد تا این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود قرمزپوشان هرمزگان به پایان رسید.  فولاد هرمزگان با این پیروزی ده امتیازی شد. 

در این بازی عارف شبانه گرد، ادیب حسین پور، امیر حسین ماکیانی‌فر، سینا احمدیان‌پور، خسرو رئیسی، غلامرضا رحیمی، عارف محمدی، متین قادری، امیر خون‌جهان، سبحان شراعی، مهران پایدار و آرش دهقانی با هدایت عباس روزپیکر بازی کردند.

برای تیم شهید ستاری قرچک که سعید کدخدایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشتند مصطفی ظریفیان،  امین قنبری، داود مشهدی،  حسین کریمی،  مهدی رضائیان،  میلاد عباسی، امیر حسین دهقان‌زاده، منوچهر لطفی، یعقوب روحی و محمد جعفرزاده بازی کردند. 

عباس روزپیکر سرمربی تیم فولاد هرمزگان در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی سخت و نفس گیری انجام دادیم و به لطف خدا و همت بازیکنانم سه امتیاز با ارزش کسب کردیم.

وی بیان داشت: فاصله چهار روز بین بازی گذشته و امروز باعث شده بود تا خستگی زیادی روی بازیکنان من بیاد اما با این وجود تمامی بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و با دل و جان بازی کردند.

روزپیکر گفت: تیم حریف تیم بسیار خوبی بود و آن ها هم آمده بودند تا به سه امتیاز دست پیدا کنند اما شاگردانم اجازه ندادند که این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فولاد هرمزگان عنوان داشت: روند رو به جلوی داریم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد تا پایان مسابقات شرمنده دوستداران فوتسال در هرمزگان نباشیم. 

وی گفت: هفته بعد استراحت خواهیم داشت و این استراحت می تواند به کمک بازیکنان ما بیاید و برای بازی بعدی مقابل نماینده کرمان که باز هم در بندرعباس بازی داریم با یک آمادگی بیشتر وارد میدان خواهیم شد.

لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پیگیری و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند.

به گزارش فارس،  مرحله اول این رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد و مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته اول سازمان لیگ فوتسال فولاد هرمزگان آذرخش بندرعباس فولاد هرمزگان بازی کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!