Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز ۲۹ طرح حوزه سلامت با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد تومان با حضور وزیر بهداشت در استان زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در سفر یکروزه سعید نمکی وزیر بهداشت به استان زنجان، ۲۹ طرح حوزه سلامت با اعتبار بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان در استان زنجان به بهره برداری رسید.

 

بخش آنکولوژی اطفال، توسعه اورژانس، توسعه و استاندارد سازی بلوک زایمان، و ایجاد زیرساخت و نصب دستگاه آنژیوگرافی دوم و احداث پایگاه اورژانس هوایی بیمارستان آیت الله موسوی، ایجاد بخش اندوسونوگرافی، ایجاد بخش ۴۰ تخت آی سی یو، ایجاد زیرساخت و نصب دستگاه سی تی اسکن دوم در بیمارستان ولیعصر (عج)، توسعه اورژانس و تغییر کاربری ساختمان معاونت درمان به بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهید بهشتی و ایجاد آزمایشگاه تخصصی تشخیص مولکولی در زنجان از جمله این طرح‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این سفر یک روزه ایجاد زیر ساخت و نصب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان الغدیر ابهر، توسعه اورژانس و احداث مرکز تشخیصی و غربالگری سرطان بیمارستان امدادی ابهر، احداث بخش ۸ تختخوابی آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین خدابنده، توسعه و استاندارد سازی اورژانس بیمارستان رازی ماهنشان، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی زرین رود، گرماب، سجاس، اندآباد، سلطانیه، آب بر، درام، دندی، دوزکند و قره ناس ماهنشان هم از دیگر طرح‌هایی است که امروز با حضور وزیر بهداشت در استان زنجان به بهره برداری رسید.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح حوزه سلامت وزیر بهداشت و درمان سفر وزیر بهداشت بهره برداری استان زنجان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری