Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@06:38:30 GMT

ژاوی: از نتیجه بازی با فولاد راضی نیستم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۴۱۰

ژاوی: از نتیجه بازی با فولاد راضی نیستم

ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی السد پس از توقف مقابل فولاد گفت ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که تا دقیقه 89 از السد پیش بود، با گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد، یک پیروزی شیرین را مقابل قهرمان بدون شکست لیگ ستارگان قطر از دست داد ولی با این وجود، کسب تساوی مقابل تیم پرستاره السد، نتیجه خوبی برای نکونام محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ژاوی هرناندز سرمربی السد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما از نتیجه ای که مقابل فولاد به دست آوردیم راضی نبودیم. هدف ما کسب پیروزی بود. ما مقابل تیم دشوار و موثری بازی کردیم و به شدت با آنها جنگیدیم.


او ادامه داد: ما در برابر بهترین تیم های آسیا بازی می کنیم و یک امتیاز کسب کردیم که ممکن است در آینده مفید باشد. ما باید در مسابقه بعدی پیشرفت کنیم و بهتر بازی کنیم.
او درخصوص غیبت اکرم عفیف نیز گفت: البته ما اکرم عفیف را که بهترین بازیکن قطر و آسیا است، از دست دادیم اما بهانه ای نخواهد بود، ما خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی به دست آوردیم ولی تیم فولاد خیلی خوب دفاع کرد.


سرمربی السد با انتقاد از وضعیت میزبانی نیز گفت: شرایط استادیوم خوب نبود و به ما در این زمینه که بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم، کمکی نکرد. ما با مشکلات زیادی روبرو بودیم و AFC باید به این مسئله توجه کند.


او با انتقاد از عدم پخش بازی ها در قطر نیز گفت: نمی توانم تصور کنم که هواداران در قطر نتوانند مسابقه را تماشا کنند. این غیر منطقی است و قابل درک نیست. ما برای هواداران بازی می کنیم و من نمی توانم این موضوع را درک کنم.


ژاوی در پایان نیز گفت: ما از نتیجه مقابل فولاد راضی نیستیم و باید در مسابقه بعدی پیشرفت کنیم.

 

قطر السد ژاوی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد ژاوی فولاد خوزستان نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است