Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه «سرایا اولیاء الدم» مسئولیت حمله شب گذشته به یک مرکز اطلاعاتی و عملیاتی سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) در اربیل عراق را برعهده گرفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع و رسانه های خبری عراق شامگاه سه شنبه از حمله به مرکز اطلاعات و عملیات ویژه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در شمال عراق خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، گروه مقاومت «سرایا اولیاء الدم» شامگاه چهارشنبه مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

این در حالی است که حکومت اقلیم کردستان این عملیات را تکذیب کرده است؛ اما کانال های مقاومت عراق با تأکید بر انجام این عملیات اسامی برخی کشته شدگان را نیز منتشر کردند.

به نوشته تایمز اسرائیل، اقلیم کردستان عراق در بیانیه خود مدعی شده است که گزارش‌های «حمله به تاسیسات اطلاعاتی عراق در منطقه، نادرست است». این بیانیه وجود پایگاه موساد در منطقه کردنشین عراق را نیز تکذیب کرده است!

گفتنی است، یک منبع امنیتی شامگاه سه شنبه در گفتگو با کانال خبری صابرین نیوز جزئیات جدیدی از حمله به مرکز موساد در شمال عراق فاش کرد. این منبع امنیتی اعلام کرد: «در حمله به مرکز وابسته به موساد در اربیل ۱۰ صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند».

منبع مذکور تأکید کرد: «طبق پیگیری‌های اطلاعاتی، این حمله به مرکز اطلاعات و عملیات ویژه موساد به کشته و زخمی شدن ۱۰ صهیونیست منجر شده است که هویت سه نفر از کشته شدگان فاش شده است و شامل منحانین نوعام، عکیفا عامی و بی رز جیکوب است».

صابرین نیوز همچنین گزارش داد که این افسران صهیونیست از ماه ها قبل در این مرکز وابسته به موساد در اربیل به فعالیتهای اطلاعاتی اشتغال داشتند و اینکه اطلاعات دقیقی از مراکز و فعالیت‌های اطلاعاتی موساد وجود دارد که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی موساد رژیم صهیونیستی موساد حمله به مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی