Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:26:12 GMT

دشمن جرات تعرض به مرزهای آبی کشور را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۳۰۱

دشمن جرات تعرض به مرزهای آبی کشور را ندارد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت:حضور مقتدرانه و با صلابت دو نیروی دریایی سپاه و ارتش در آب های آزاد باعث شده است دشمن هرگز به خود اجازه تعرض و دست درازی به مرزهای آبی کشور را ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: دشمن نسبت به این واقعیت نیز مراقبت می‌کند که در صورت هرگونه تهدید جواب دندان شکنی از جبهه عناصر مومن انقلابی و دریادل میهن اسلامی دریافت خواهد کرد.

او ادامه داد: امنیت حاکم در مناطق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و آب‌های آزاد با حضور پیوسته و مقتدرانه نیرو‌های دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بوجود آمده است.

سردار خانزادی اضافه کرد: همگرایی و هم افزایی بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه بسیار مهم و حساس است و این تعامل‌ها موجب خنثی شدن اقدامات ناامن کننده کشور‌های فرامنطقه‌ای و حفظ امنیت پایدار در این منطقه راهبردی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی موفقیت برای همرزم گرامی برادر دریادار تنگسیری افزود: امیدواریم با تلاش هم افزای دو نیروی مقتدر دریایی سپاه و ارتش بتوانیم در سایه منویات و هدایت‌های مقام معظم رهبری  مایه افتخار و عزت جهان اسلام باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار گفت: امروز همگرایی، یکدلی و تعامل وحدت آفرین بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه از بالاترین تا پایین‌ترین سطوح سازمانی وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار هم افزا برای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ادامه داد: این نشست‌ها که در فضای یکدلی و برادری اتفاق می‌افتد مایه برکت و تقویت روز افزون امنیت مرز‌های سرزمینی و فرا سرزمینی ایران اسلامی است.

نشست هم افزایی فرماندهان ۲ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از معاونان و فرماندهان این نیرو‌ها در محل ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار شد.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی سپاه هم افزایی دو نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش