Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:57:18 GMT

غنی سازی 90 درصد هم می توانیم، اما دنبال بمب نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۹۲۶

غنی سازی 90 درصد هم می توانیم، اما دنبال بمب نیستیم

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح های وزارت نفت با اشاره به اینکه سفرها در گسترش کرونایی انگلیسی تاثیر گذار است، گفت: اظهار نگرانی که امروز در آمریکا و اروپا وجود دارد مبنی بر اینکه غنی‌سازی ۶۰ درصد را آغاز می‌کنیم و برخی نیز تعبیر می کنند که ۶۰ درصد یعنی با یک حرکت به ۹۰ درصد رسیدن، درست نیست؛ به آنچه که در سر شما است که راه را برای تولید بمب اتم هموار می کنیم، اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح های وزارت نفت با اشاره به اینکه سفرها در گسترش کرونایی انگلیسی تاثیر گذار است، گفت:  هر کجا پروتکل را رعایت نکنیم دچار مشکل می شویم. باید در  اسرع وقت از این پیک عبور کنیم. امیدوارم با مراعات های که مردم رعایت می کنند و  واکسنی که به دست ما می رسد، از این پیک عبور کنیم.




وی ادامه داد:  امروز کلید یک واکسن است اتفاقا شرکت های خصوصی راحت تر می توانند واکسن ها را وارد کنند. ما نمی‌توانیم منتظر واکسن داخلی در تابستان باشیم.باید در اردیبهشت و خرداد که بسیار حیاتی است، از واکسن وارداتی استفاده کنیم.

رییس جمهور همچنین گفت: هر شرکتی که برای ورود واکسن کوچک ترین مشکلی دارد، به دفتر رییس جمهور نامه بنویسد. من مستقیم مسأله را دنبال می کنم زیرا در هفته های آینده براحتی می توانیم میلیون ها دوز واکسن وارد کنیم. واکسن می تواند مردم را از مرگ بخوبی مراقبت کند.
منبع: ایسنا برچسب ها: روحانی ، مردم ، ناطقان ، واکسن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روحانی مردم ناطقان واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم