Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از اجرای برنامه های متعدد در فضای مجازی و پخش جزءخوانی توسط تاکسیداران و نصب تراکت های اخلاقی در رمضان خبر داد و گفت: حضور چهره به چهره کارگروه تبلیغی نوین در کنار کشاورزان، باغداران و چوپانان در این ماه از دیگر برنامه های رمضانی این اداره است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حجت الاسلام ناصر حسنی»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفتگو با عصر همدان،با تبریک به مناسبت ایام پر برکت ماه رمضان، گفت: برنامه های اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در این ماه مبارک به دو بخش قرآنی و تبلیغی ـ فرهنگی تقسیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در بخش قرآنی، یک کاروان قرآنی در سطح روستاهای محروم با کمک خیرین و موسسه خیریه بی بی نرجس خاتون، کانون قرآنی روستای اشترمل و متولیان خانه های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی هماهنگ شده تا با حضور خود کرسی های تلاوت کلام الله وحی با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: به همت این کاروان، افطاری مختصری نیز که هیئت نرجس خاتون متولی آن است پس برگزاری مراسم قرآن خوانی در مناطق محروم روستایی توزیع می شود.

حجت الاسلام حسنی؛ جزء خوانی قرآن کریم به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی متعدد به دلیل شیوع کرونا توسط خانه ها و مؤسسه های قرآنی را از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی برشمرد.

وی تصریح کرد: هر روز نیز تسفیر بخشی از آن جزء قرآن که در فضای مجازی تلاوت شده، توسط بنده در همان گروه های مجازی تفسیر به صورت ضبط شده انتشار می یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از انعقاد تفاهم نامه با ناوگان تاکسیرانی شهر قبل از فرا رسیدن ماه مبارک خبر داد و گفت: قرار بر آن شده تا رانندگان تاکسی به صورت همزمان جزء خوانی مربوط به شبکه همدان را در رادیوهای های خودروهای خود پخش کنند تا مسافران از تلاوت کلام الله وحی بهره مند شوند.

حجت الاسلام حسنی عنوان کرد: همچنین تراکت هایی مزین با آیات قرآنی درخصوص اخلاق مداری و سبک زندگی اسلامی در اختیار این رانندگان قرار داده شده، تا با نصب بر روی تاکسی های خود در اجرای این معروف مشارکت داشته باشند.

وی به اجرای طرح هر خانه یک جزء قرآن هم اشاره و اظهار کرد: در این طرح نوجوانان بخش هایی از قرآن را که تلاوت کردند، فیلم گرفته و برای شرکت در مسابقه برای ما ارسال می کند، ضمن آن که خطاطی سوره مبارک قدر هم در پیش داریم که کانون قرآنی اشتران بانی آن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان به ارائه تفسیر نامه 31 نهج البلاغه و دعای هفتم صحیفه سجادیه هم پرداخت که در مساجد و کانون های قرآنی پخش می شود.

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: در بخش تبلیغی ـ فرهنگی به همت گروه تبلیغی حضرت حیقوق نبی(ع) در مناطق مرحوم برنامه های مفصلی پیش روی داریم، آنان در مناطق مختلف حضور می یابند و به صورت چهره به چهره مسائل قرآنی و احکام را برای مردم بازگو می کنند.

وی تصریح کرد: در واقع کارگروه تبلیغی نوین متشکل از طلبه های تویسرکانی مقیم، به دلیل شیوع کرونا تصمیم گرفته اند در روستاها و در مزارع، باغات و صحراها حضور یابند و به صورت چهره به چهره با کشاورزان، باغداران و چوپانان مسائل تبلیغی خود را پیش ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین از اقامه نماز جماعت با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی در مساجد خبر داد و گفت: اقامه نماز جماعت در مدت زمان اندکی در مساجد برگزار و مسائل تبلیغی، سخنرانی و جزءخوانی به دنبال آن در فضای مجازی پیگیر می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فضای مجازی چهره به چهره حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم برگزار شد از سند راهبردی جامعه قرآنی عصر به‌عنوان مهم‌ترین سند بالادستی جامعه قرآنی عصر که باید فعالی‌ها منطبق با آن باشد رونمایی شد.

در مقدمه این سند آمده است که این سند بر اساس تعالیم قرآن و عترت و در راستای تحقق منویات امامین انقلاب اسلامی در مسیر اجرای اسناد بالادستی قرآنی همچون منشور توسعه فرهنگ قرآنی کشور طراحی و تدوین شده است در بخش آرمان این سند چنین بیان شده است که ایمان، انس و التزام عملی آحاد مردم به قرآن کریم در راستای تحقق جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی آرمان جامعه قرآنی عصر است.

جامعه قرآن عصر در این سند راهبردی مأموریت گفتمان‌سازی و بسترسازی برای نقش‌آفرینی مجموعه‌ها، گروه‌ها و عناصر قرآنی در راستای تسریع حرکت عمومی و تشکیل جبهه مردمی در عرصه قرآنی با محوریت جریان‌های حلقه‌های میانی را برای خود تعریف کرده است تا به چشم‌انداز تشکیل جبهه قرآنی متشکل از حداقل یک میلیون هسته قرآنی برای ده میلیون مخاطب در افق ۱۴۱۴ ایران اسلامی برسد.

راهبردهای سند جامعه قرآنی عصر شامل ترویج گفتمان حرکت عمومی با محوریت قرآن کریم، نگهداشت و تقویت شبکه فعالان، مجموعه‌ها و زیرساخت‌های پشتیبان زیست‌بوم قرآنی کشور برای پشتیبانی از حرکت عمومی و بسترسازی برای تشکیل گسترش و تقویت جریان‌های حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با محوریت جوانان مؤمن، متعهد و انقلابی در عرصه قرآنی است.

سیاست‌هایی که در این سند تعریف شده است شامل ستادی عمل‌کردن و سازمانی نشدن، استمرار، اثرسنجی، خودسازی، آفت شناسی مستمر، پرداختن به اولویت‌ها و پیوست کار فرهنگی اجتماعی می‌شود که الزاماتی از جمله شناخت صحنه، جهت‌گیری تمدنی، امید آفرینی، راهکارهای عملی و تعامل و هم‌افزایی را به همراه دارد.

کد خبر 6089231 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • قرآن همه چیز ماست
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است