Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی قطبی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات مظهر همبستگی ملی و اوج نشان دادن دلبستگی به اهداف و آرمان شهیدان و انقلاب اسلامی و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و دانش‌آموزان در کنار سایر اقشار جامعه با مشارکت فعالانه در این رخداد بزرگ بار دیگر نقشه‌های شوم استکبارجهانی و تمامی منافقان و معاندان به نظام را شکست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی همواره بر حسب وظیفه دینی و انقلابی خود در صحنه‌های مختلف مشارکت دارند، بیان کرد: این بار نیز  با حضور حماسی خود در این انتخابات سرنوشت‌ساز  عشق خود را به نظام اسلامی نشان می‌دهد.

قطبی تصریح کرد: یکی از اهداف دشمنان در ۴۲ سال گذشته و این انتخابات است که مشارکت مردم کم باشد ولی دانش‌آموزان و فرهنگیان بار دیگر با بینش و بصیرت انقلابی حضوری آگاهانه در این میدان دارند و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند.

وی گفت: بسیج دانش آموزی یک تشکل بزرگ فعال فرهنگی است و برای زمینه‌سازی همه مردم به خصوص مشارکت پرشور دانش‌آموزان و والدین آنها وظایف دینی و ملی خود را قوی‌تر از سال های گذشته در این رخدا مهم در سال‌جاری به خوبی انجام می‌دهد.

 همچنین روز دوشنبه هفته جاری رییس ستاد انتخابات یزد گفته بود که صلاحیت ۳۲ نفر از مجموع ۸۱۵ داوطلب که در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند از سوی هیات های اجرایی استان احراز نشد.

احمد ترحمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع شرکت کنندگان ۸۷ درصد مرد و ۱۳ درصد زن هستند و بیشترین ثبت نام با  ۳۴۴ نفر مربوط به شهر یزد است. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان، ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای استان یزد برگزار می‌شود. 

در استان یزد ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

هم‌اکنون ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش‌آموز در ۲ هزار و ۱۰۶ واحد آموزشی استان یزد تحصیل می‌کنند.

۱۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی تا پایه ۱۲تحصیلی این استان در سال تحصیلی جاری در تشکل بسیج دانش‌آموزی سازماندهی شدند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سازمان بسیج دانش آموزی یزد دانش‌آموزان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سازمان بسیج دانش آموزی یزد انتخابات ۱۴۰۰ سازمان بسیج دانش آموزی یزد دانش آموزان اخبار کنکور بسیج دانش آموزی دانش آموزان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه گفت: باید ماموریت فرهنگی و عقیدتی سپاه در چارچوب برنامه‌های تدوین شده به نحو شایسته ایی انجام شود.

وی افزود: راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آنها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان