Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:09:33 GMT

لزوم ​توجه مردم گلستان به دستگیری از نیازمندان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۲۲۲۱

لزوم ​توجه مردم گلستان به دستگیری از نیازمندان

سنگدوینی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید در این ماه پرخیر و برکت به دستگیری از همنوع و نیازمندان اهتمام بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» عصر امروز(پنجشنبه 26 فروردین) در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در استان گلستان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید در این ماه پرخیر و برکت به دستگیری از همنوع و نیازمندان اهتمام بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگیری از نیازمندان و مستمندان و اجرای برنامه هایی از این قبیل با عشق و علاقه انجام می شود و اگر در کمک به دیگران عشق نورزیم چنین اتفاقات بزرگی در استان رقم نمی خورد.

 

سنگدوینی تصریح کرد: تهیه یک میلیون پرس غذای گرم در یک ماه کار آسانی نیست و این مهم با عشق فعالان و کارکنان کمیته امداد، اوقاف و خیران استان رقم می خورد.

 

وی گفت: کمیته امداد و اوقاف در زمینه توانمندسازی مددجویان و مستمندان اقدام می کنند و در زمینه اشتغالزایی نیز فعالیت های خوبی صورت گرفته که در گذشته کمتر شاهد آن بودیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به فعالیت آشپزخانه های اطعام  مهدوی در استان اشاره کرد و یادآور شد: از مردم درخواست دارم که در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و اگر مواد غذایی دارند به این امر اختصاص دهد.

 

سنگدوینی یادآور شد: کمیته امداد در بحران های سیل، زلزله و کرونا شبانه روزی تلاش کردند که از حسن توجه و دستگیری کارکنان این مجموعه تشکر می کنم.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس توزیع غذای گرم بین نیازمندان دستگیری از نیازمندان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرگان در سوگ صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مراسم متمرکز روز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شهرستان گرگان مرکز گلستان با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع گلشن برگزار و سپس عزاداران در قالب هیئت دسته‌روی به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) حرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی