Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@19:51:17 GMT

معاون ترامپ از جراح ایرانی تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۲۷۰

معاون ترامپ از جراح ایرانی تشکر کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه ان بی سی نیوز، دفتر پنس روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که معاون رئیس جمهور سابق پس از مشاهده علائم مربوط به کاهش ضربان قلب، یک ضربان ساز (دستگاه تنظیم کننده ضربان) پیوند زد.

دفتر پنس گفت که وی طی دو هفته گذشته با این علائم دست و پنجه نرم کرده و پس از مشاوره با پزشکان، وی در بیمارستان ویرجینیا یک ضربان ساز پیوند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنس ۶۱ ساله روز پنجشنبه در هنگام ترخیص از بیمارستان در بیانیه‌ای از کادر پزشکی که او را معالجه کردند، تشکر کرد.

معاون ترامپ در بیانیه خود خاطر نشان کرد که من از حرفه ای بودن و مراقبت سریع پزشکان، پرستاران و کارکنان برجسته موسسه قلب و عروقی اینوا، از جمله دکتر برت آتواتر و دکتر بهنام تهرانی، سپاسگزارم.

بهنام تهرانی، پزشک متخصص قلب و عروق از دانشگاه جرج واشنگتن است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز سوم رمضان مایک پنس معاون ترامپ بیمارستان جراح ایرانی گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز سوم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد

ایسنا/بوشهر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دومین ایثار ماندگار سال جاری خبر داد و گفت: بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد.

دکتر نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در بوشهر اظهارکرد: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده، مرگ مغزی وی تایید شد.

دکتر شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد ایشان برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تقدیر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان خاطرنشان کرد: این صد و هفدهمین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است. همچنین تاکنون هفت قلب به صورت هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت