Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:30:33 GMT

فونسکا: رسیدن به نیمه نهایی آینده من را تغییر نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۷۳۳

فونسکا: رسیدن به نیمه نهایی آینده من را تغییر نمی‌دهد

پس از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا، پائولو فونسکا، سرمربی تیم رم، می گوید که رسیدن به نیمه نهایی و بازی برابر منچستریونایتد هیچ چیز را در رابطه با آینده او تغییر نخواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، رم که موفق شده بود  در دیدار رفت برابر آژآکس در آمستردام به برتری 2-1 دست پیدا کند، شب گذشته با گل دقیقه 72 ادین ژکو، تک گل آژاکس در ابتدای نیمه دوم را پاسخ داد تا در مجموع با نتیجه 3-2 به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند و حریف منچستریونایتد در بین چهار تیم برتر این رقابت ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پائولو فونسکا پس از صعود به نیمه نهایی گفت: "فکر می کنم در آمستردام بیشتر در دفاع مشکل داشتیم برعکس امشب که در بیشتر دقایق بازی آژاکس را تحت کنترل داشتیم. آنها تیمی بسیار باکیفیت هستند اما ما امروز در دفاع واقعا خوب عمل کردیم.

بازی برابر تیمی که در حمله چنین کیفیت و توانایی دارد بسیار سخت است. ما خیلی واقع بینانه بازی کردیم و می دانستیم که برتری 2-1 در بازی رفت را داریم و فکر می کنم رویکرد درستی در این مسابقه داشتیم."

رم در این فصل در 12 مسابقه از 14 مسابقه خود در لیگ اروپا پیروز شده است و اکنون باید به مصاف شیاطین سرخ برود.

 

 

فونسکا افزود: "من قبلا هرگز به نیمه نهایی نرسیده ام و اکنون رسیدن به نیمه نهایی به شدت باعث غرور و افتخار من است مخصوصا که ما اکنون نماینده ایتالیا هستیم. این یک منبع غرور برای رم است و ما همگی بسیار خوشحالیم."

فونسکا در پاسخ به این سوال که آیا رسیدن به نیمه نهایی در لیگ اروپا آینده او در رم را تحت تاثیر قرار خواهد داد، گفت: "این هیچ چیز را تغییر نمی دهد. من نمی دانم که فصل بعد هم سرمربی رم خواهم بود یا نه، فقط می دانم که در مسابقه بعدی سرمربی این تیم هستم.

همانطور که همیشه گفته ام من پیشاپیش نگران آینده نیستم. تنها چیزی که اکنون اهمیت دارد رم است. مالکان باشگاه همواره بسیار به همه ما نزدیک بوده اند و ما حضور آنها را حس می کنیم."

آ اس رم ادین ژکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم ادین ژکو رسیدن به نیمه نهایی لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در بدترین زمان ممکن، ‏چهار روز پیش از دیدار مرگ و زندگی با رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان، در خانه اشتوتگارت 3-1 شکست خورد. ‏

همه انتظار داشتند این بازی با بردی روحیه‌بخش برای بایرن تمام ‏شود ولی سناریو دقیقا برعکس شد. توماس توخل در پایان بازی گفت ‏تیمش به راحتی می‌توانست این بازی را بازنده به پایان نرساند ولی ‏حالا که مسابقه به اتمام رسیده این شکست باید فراموش شود. ‏

می‌شد نبازیم، بی‌دقتی کردیم و مجازات شدیم
می‌شد جلوی باخت امروز را گرفت. این را همینطوری نمی‌گویم، به ‏راحتی می‌شد در این بازی نباخت. ما در نیمه دوم شانس‌های زیادی ‏هم داشتیم ولی در اواخر بازی مدت کوتاهی بی‌دقت و بدون تمرکز ‏بودیم و مجازات شدیم. ‏

بازی رئال در راه است، این بازی را باید سریع فراموش کنیم
ما باید هر چه سریع‌تر این بازی را فراموش کنیم. هر چه زودتر بهتر. ‏من همین الان به بچه‌ها گفتم امروز را باید از همین ثانیه به ‏فراموشی بسپاریم. چهار روز آینده خیلی مهم است. ‏

آیا چهارشنبه مقابل رئال، بایرن متفاوتی را خواهیم دید؟
بله. صد در صد. بعد از اینکه امروز همه مصاحبه‌های بعد از بازی را ‏انجام بدهم این مسابقه تمام می‌شود. من دیگر یک دقیقه را هم به ‏خاطر این مسابقه تلف نخواهم کرد. ‏

چرا امروز سیاست چرخشی را برای 10 بازیکن اجرا کردی؟
مربی‌ای که به اندازه کافی بازیکن در اختیارش دارد می‌تواند چنین ‏کاری بکند و من هم این کار را کردم. ‏

مصدومیت گررو چقدر وخیم است؟
حالش اصلا خوب نیست. من الان دیدم که با چوب زیر بغل راه ‏می‌رود. به احتمال زیاد بازی رئال را از دست داد. این خیلی تلخ است. ‏

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!