Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:55:15 GMT

۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی بین نیازمندان ایلام توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۹۵۳

۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی بین نیازمندان ایلام توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، قنبر موسی نژاد اظهار کرد: با مجوزی که از ستاد کرونای استان گرفته شده است تعداد ۳۵ آشپزخانه اطعام مهدوی توسط کمیته امداد استان راه اندازی و با استفاده از کمک ها و نذورات خیرین و نیکوکاران استان در طول ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع غذای گرم به صورت بهداشتی و بسته بندی شده بین مددجویان و نیازمندان استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد در راستای توجه به ایتام و کودکان نیازمند در تلاش هستیم با کمک قشر خیر و نیکوکار برای بیش از ۶ هزار کودک یتیم و محسنین در سطح استان تعداد ۱۲ هزار حامی جدید جذب کنیم.

موسی نژاد اضافه کرد: در این زمینه انتظار ما از خیرین، مومنین، بازاریان، صنف مختلف، کارمندان دولت، بخشهای اقتصادی جامعه و دیگر اقشار مختلف این است که کمک کنند با سرانه ماهیانه ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان کفالت و سرپرستی ایتام و فرزندان یتیم را عهده دار شوند و در رفع مشکلات اقتصادی این خانواده ها سهیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد: برای اجرای این طرح که تحت عنوان طرح ایران مهربان و اکرام ایتام است سامانه ای به آدرس ekram.emdad.ir طراحی شده که حامیان نیکوکار می توانند با مراجعه به این سایت و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان سرپرستی از ایتام مورد نظر خود را عهده دار شوند.

وی افزود: در استان ایلام ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار نیازمند، مورد حمایت کمیته امداد هستند که به لحاظ اینکه این زنان هم نقش مرد و هم زن را در تربیت و پرورش فرزندان خود ایفا می کنند و مسئول اقتصاد خانواده هستند نیازمند توجه ویژه و خاص هستند.

موسی نژاد گفت: متأسفانه از سال گذشته کرونا هم به مشکلات اقتصادی و اجتماعی خانواده های مددجو اضافه شده است و در طول یکسال گذشته افرادی که خود تمکن مالی داشته و حمایت کننده محرومان بوده اند در اثر کرونا خودشان هم دچار مشکل شده و کارشان را از دست داده اند.

کد خبر 5190203

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی بسته معیشتی ایلام ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی اراک شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام