Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@13:14:50 GMT

همکاری کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۸۲۲۰

همکاری کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی

در مراسمی با حضور رئیس هیئت مدیره و رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و مدیرعامل بیمه رازی، تفاهم‌نامه همکاری بیمه‌ای میان کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی امضا شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه رازی، جلیل مالکی در این مراسم با اشاره به قدمت صد ساله و جایگاه ویژه کانون وکلا گفت: کانون وکلا، خانه ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کانون رسالت سنگینی بر عهده دارد و پشتیبان مردم در مراجع حقوقی و قضائی است و در راستای انجام این رسالت مورد تهدید و آسیب قرار دارد.

وی افزود: صنعت بیمه کشور در برابر مخاطرات و تهدیداتی که وجود دارد می‌تواند مهم‌ترین پشتیبان کانون وکلای دادگستری باشد.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با اشاره به ویژگی ذاتی وکالت که دفاع در مقابل ناحق و ظلم است، تصریح کرد: با توجه به فلسفه وجودی بیمه که به نوعی ارائه امنیت خاطر به بیمه‌گذاران است، طبیعتاً صنعت بیمه می‌تواند نقش بسیار اساسی در حمایت از نهاد وکالت ایفا کند و امیدواریم این زمینه همکاری که به صورت رسمی برقرار شد، قبل از هرگونه مسائل مادی، بعد حمایتی و معنوی بیمه رازی از وکلای دادگستری باشد که با کمک بیمه رازی، همکاران ما و وکلای سراسر کشور با امنیت خاطر بیشتری به وظیفه و رسالت خودشان در دفاع از حقوق مردم در مراجع قضائی عمل کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری در آئین امضای تفاهم نامه با بیمه رازی، تصریح کرد: اطمینان خاطر دارم که این همکاری تجربه موفق و سرفصل جدید و خوبی است و کانون وکلا در کنار بیمه رازی خواهد بود.

همچنین در این مراسم مدیرعامل شرکت بیمه رازی، گفت: صنعت بیمه از بخش‌های مهم اقتصادی کشورمان است و یکی از محصولات استراتژیک مورد نیاز کشور که امنیت، اطمینان و آرامش است را تولید می‌کند.

علی جباری افزود: شرکت بیمه رازی یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در این صنعت است که امروزه بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و اجتماعی کشور را تحت پوشش‌های مطلوب بیمه‌ای قرار داده است و آرامش و اطمینان را به بیمه گران خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

جباری با بیان اینکه بیمه رازی توانایی ارائه انواع سرویس‌های بیمه‌ای مورد نیاز کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه‌های مختلف را دارد، افزود: بیمه رازی آمادگی دارد ریسک‌ها و تهدیدهایی که فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنفی و غیره با آنها روبرو هستند را تحت حمایت و پوشش بیمه‌ای خود قرار دهد.

مدیر عامل بیمه رازی تصریح کرد: امروز همه خوشحال هستیم که زمینه انحصاری قرارداد با یکی از نهادهای حقوقی که مرجع و محل رجوع مردم می‌باشد بیمه شده است و انشاالله جامعه وکلای کشور از خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه رازی در انواع رشته‌های بیمه‌ای برخوردار شوند.

کد خبر 487261

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کانون وکلای دادگستری علی جباری رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز بیمه رازی تفاهم نامه همکاری اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری اسکودا تفاهم نامه همکاری بیمه ای بیمه وکلا خدمات بيمه اي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کانون وکلای دادگستری بیمه رازی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی