Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@00:34:16 GMT

برخورد دستگاه قضا با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۴۶۴

برخورد دستگاه قضا با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان

آقایی از برخورد دستگاه قضا با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برای حفظ شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان در صورت مشاهده هرگونه تظاهر به عمل حرام طبق قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد آقایی» امروز(شنبه، 28 فروردین) در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، ایجاد فضای روحانی و انتشار معنویت در همه سطوح جامعه را از ثمرات این ماه بیان کرد و اظهار داشت: با روزه‌داری عموم مردم در این ماه‌، رعایت شأن و حرمت روزه‌داران در انظار عمومی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ابراز داشت: کسانی که بخواهند عمدا تظاهر به فعل حرام کرده و علنا در معابر و اماکن عمومی تظاهر به روزه‌خواری کنند قانونگذار در مورد آنان واکنش نشان داده و طبق همان با افراد مذکور برخورد می‌شود.

 

آقایی با بیان اینکه در جهت حفظ شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان در صورت مشاهده هرگونه تظاهر به عمل حرام طبق قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد تصریح کرد: قانونگذار برای فعل حرام روزه‌خواری در ملاء عام مجازات شلاق و یا حبس را در نظر گرفته است.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با هنجارشکنان و کسانی که حرمت روزه داری در ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند در چارچوب قانون برخورد می‌کند اذعان کرد: اگر کسی عذر پزشکی یا شرعی دارد در ملاء عام نباید دست به عمل روزه‌خواری بزند و حرمت ماه مبارک رمضان را باید حفظ کند.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ماه مبارک رمضان را ماه بندگی خدا و بهترین عبادت و بندگی را گره گشایی از کار خلق خدا دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در حوزه امنیت و قضاوت همواره خدمت‌رسان مردم هستند.


 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: برخورد با روزه خواری حرمت ماه رمضان برخورد با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند