Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@19:17:30 GMT

چرا یارانه رمضان کم واریز شد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۳۹۶

چرا یارانه رمضان کم واریز شد؟

به گزارش اقتصادآنلاین، یکی از یارانه‌های جدیدی که اخیرا پرداخت شد، یارانه رمضان بود؛ براین اساس مقرر شده بود تا ٢۵هزار میلیارد ریال به حساب ۶٠میلیون ایرانی واریز شود.

همچنین گفته می‌شد، مبلغ این یارانه مطابق با یارانه معیشتی است؛ اما پیام‌های ارسالی مخاطبان اقتصادآنلاین به بخش الواقتصادآنلاین حاکی از آن بود که مبلغ واریزشده کمتر از مبلغ یارانه معیشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری‌های اقتصادآنلاین از دستگاه‌های مربوطه در خصوص علت این امر نشان از آن است که از ابتدا قرار نبود تا مبلغ یارانه رمضان و معیشتی برابر باشد و این دو یارانه کاملا جدا از هم است.

در این راستا، ٢۵هزار میلیارد ریال بین ۶٠میلیون ایرانی تقسیم شد که خانوارهایی که تحت پوشش نهادی نیستند، تقریبا نفری ٣٨هزار تومان و خانواده‌هایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، تقریبا نفری ۵٢هزار تومان دریافت کردند.

پربیننده ترین همه چیز درباره یارانه رمضان! جزییات پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱/۲۶ شکستن تحریم‌ها در دستور کار دولت است / قادر به غنی‌سازی ۹۰درصد هستیم رشته‌هایی که بعد از فارغ التحصیلی جیب‌تان را پر پول می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یارانه نقدی برجام یارانه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ تا جمعه تمدید شد

به گزارش پارس نیوز، علی دانشی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا سه به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزار تومان، ۵۲۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد.

وی بیان داشت: تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۲۴ خانوار از این طرح بهره‌مند شده‌اند و ۶۵۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان نیز اعتبار در استان استفاده شده است.

دانشی تصریح کرد: خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

منبع : مشرق

دیگر خبرها

  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • طرح فجرانه کالابرگ تا جمعه تمدید شد
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس