Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:14:19 GMT

سه زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای گرمی ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۵۲۲

سه زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای گرمی ساخته می‌شود

به گزارش ایرنا، علی قیطانی روز شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص اجرای طرح‌های ورزشی در شهرستان گرمی افزود: بنیاد علوی در پی محرومیت‌زدایی و حمایت از بخش ورزش که یکی از اولویت‌های این مجموعه است، مقرر کرد تا سه زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای قره‌خان بیگلو در بخش انگوت، اظماره در بخش مرکزی و روستای زهرا در بخش موران احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین این ۲ دستگاه در خصوص طرح زمین چمن شهرستان گرمی انجام گرفته بود، کارهای اجرای این طرح در حال انجام است و با هماهنگی‌های صورت گرفته، مبلغ هشت میلیارد ریال از سوی بنیاد از طرح حمایت شده است.

نماینده بنیاد علوی در گرمی یادآور شد: در راستای حمایت از ورزش همگانی، روستایی، عشایری و ورزش قهرمانی در این شهرستان نسبت به برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ورزشی همچنین برگزاری مسابقات در بخش روستایی و حمایت در تهیه جوایز این مسابقات اقدام شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از ورزش جزو اولویت‌های بنیاد علوی در شهرستان گرمی است و در سال‌های گذشته این بنیاد بیش از ۳۰ میلیارد ریال در حوزه ورزش در راستای محرومی‌ زدایی از بخش‌های مختلف به ویژه زیرساخت‌های ورزشی حمایت کرده است.

قیطانی اظهار کرد: حمایت از ورزش و تلاش برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کم‌برخوردار به سلامتی، شادابی و نشاط مردم منجر می‌شود که در جامعه ما بسیار اهمیت دارد.

حدود یک هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در ۳۲ رشته ورزشی در شهرستان گرمی فعالیت دارند.

شهرستان گرمی مغان با جمعیت نزدیک به ۷۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۰ کیلومتری اردبیل، در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها فوتبال بنیاد علوی اردبیل شهرستان گرمی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بنیاد علوی اردبیل فوتبال بنیاد علوی اردبیل شهرستان گرمی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اخبار کنکور شهرستان گرمی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا