Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخ ها به دنبال اولین پیروزی خود مقابل حریف امشب شان هستند

تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر از چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری، یکی از انگیزه های شاگردان یحیی گل محمدی برای بازی امشب، تحمیل اولین شکست به تیم قطری در جدال های رو در رو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان تاکنون دو بار در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قرار گرفتند که در هیچ یک موفق به پیروزی نشده اند.

سال 2017 بود که این دو تیم در گروه D رقابت ها قرار گرفتند. در بازی رفت به رغم گل زود هنگام مهدی طارمی، الریانی ها به بازی برگشتند و با سه گل نتیجه بازی را به سود خود رقم زدند. بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی هم به تساوی بدون گل انجامید؛ دیداری که مهم ترین اتفاقش ضربه چیپ مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی بود که سه امتیاز را از شاگردان برانکو گرفت.

البته پرسپولیسی ها یک بار در فرمت قدیمی و در رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال 1996 الریان را شکست دادند اما همانطور که گفته شد، این اتفاق در فرمت جدید بازی ها رقم نخورده است.

پرسپولیس در دیدار اول خود در این گروه با یک گل از سد الوحده امارات گذشت و الریان مقابل گوا به تساوی بدون گل رضایت داد. پرسپولیسی ها هم اکنون با سه امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است کیه لینی: اگر رونالدو یک مشکل برای یوونتوس است، امیدوارم از این مشکلات زیاد داشته باشیم جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند