Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قزوین گفت: در آخرین نشست ستاد کرونای استان مصوبات و محدودیت‌های جدید کرونایی به تصویب رسید و این مصوبات در شرایط فعلی در حکم قانون و برای همه اصناف، افراد، دستگاه‌ها و... لازم‌الاجرا است،

خبرگزاری میزان - محمد قاسمی دادستان قزوین با بیان اینکه در آخرین نشست ستاد کرونای استان مصوبات و محدودیت‌های جدید کرونایی به تصویب رسید و این مصوبات در شرایط فعلی در حکم قانون و برای همه اصناف، افراد، دستگاه‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. لازم‌الاجرا است، اظهار داشت: وضعیت استان قزوین از حیث شیوع ویروس کرونا همانند سایر استان‌ها بحرانی است و عدم رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، برخورد قضایی را در پی خواهد داشت و اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت نقض محدودیت ها، قطعاً برخورد‌های بازدارنده نسبت به آن‌ها اِعمال خواهد شد.

دادستان قزوین در ادامه بیان داشت: بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، در صورت گزارش دانشگاه علوم پزشکی و یا سایر ضابطان قضایی، برای افرادی حقیقی و حقوقی که پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را نادیده گرفته و نقض کنند، به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی، پرونده قضایی تشکیل و در شعب ویژه رسیدگی خواهد شد و قطعا احکام صادره جنبه پیشگیرانه و بازدارنده خواهد داشت.

قاسمی تصریح کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی به اصناف ابلاغ شده و قطعا در صورت عدم رعایت آنها، واحد صنفی پلمب و با متخلفان برخورد خواهد شد و خودرو و یا سایر ابزار و اقلام نیز توقیف می‌شود.

این مقام قضایی استان اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیز باید بر اساس مصوبات ابلاغی فعالیت نمایند و انتظار این است، شهروندان حتی‌الامکان از مراجعه غیر ضروری به ادارات و دستگاه‌ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: بر اساس دستور رییس کل دادگستری استان، تشکیلات قضایی صرفاً پرونده‌های مهم و دارای وقت رسیدگی را مورد رسیدگی قرار خواهد داد و مراجع انتظامی نیز از ارسال پرونده‌های غیر ضروری به دستگاه قضایی خودداری خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد کرونا در راستای بهداشت عمومی، پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا است و شهروندان محترم باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، محدودیت‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همانند ماه‌های گذشته پیشگام و پایبند باشند، تا نیازی به تشکیل پرونده قضایی و برخورد‌ها قهری نباشد و جداً از حضور در اماکن عمومی و پرتردد و همچنین حضور در تجمع‌های خانوادگی خودداری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان قزوین پروتکل های بهداشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قزوین پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی دادستان قزوین محدودیت ها پروتکل ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.  

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد