Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان عصر شنبه در جلسه ستاد کرونا سقز اظهار داشت: آمار بستری ها در بیمارستان های سقز کماکان صعودی است و باتوجه به اینکه شهرستان در وضعیت بحرانی است و کمبود اکسیژن و خستگی کادر درمان هم وجود دارد، باید مردم شیوه‌نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان های سقز تکمیل شده است، افزود: ایجاد بیمارستان صحرایی با همکاری سپاه واحد سقز و ارتش در این شهرستان ضروری است، همچنین یکی از سالن‌های ورزشی را برای بستری مازاد مبتلایان به کرونا اختصاص خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان ضمن تقدیر از اصناف و بازاریان برای رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی تاکید کرد: ارایه خدمات و کالا در این واحدهای صنفی ملزم به زدن ماسک و رعایت مسایل بهداشتی است و اگر هر یک از این واحدها رعایت نکنند با جریمه و پلمب همراه خواهند شد.

رییس ستاد کرونا سقز تجمعات افراد مسن در بازار تسبیح فروشان، بازار دستفروشان جنب بانک ملی مرکزی، بازار دلارفروشان و تیله بازی در محله صالح آباد سقز را نگران کننده برشمرد و گفت: اکیپ های شهرداری با همکاری نیروی انتظامی باید این مکان ها را رصد کرده و مردم را از هرگونه تجمع دور کنند.

فرماندار سقز اضافه کرد: کماکان سالن ها و مسابقات ورزشی، پارک‌ها، آرامستان ها، قلیانسراها، مراسمات عروسی و عزا و مساجد سطح شهر تعطیل است و کسانی که پایبند این مصوبات نباشند با برخورد جدی قانون مواجه می شوند.

کریمیان خطاب به شهردار سقز گفت: در این شرایط کرونایی رانندگان تاکسی باید زدن ماسک را در اولویت قرار دهند و به افراد بدون ماسک خدمات ارایه ندهند و اگر تخلفی در این مورد اتفاق بی افتد واحد تاکسیرانی و راننده تاکسی با جریمه و برخورد جدی قانون روبرو خواهد شد.

علیزاده نماینده دادستانی سقز هم تاکید کرد: دستگاه قضا پشتیبان سلامت مردم است و اگر گزارشی مبنی بر تخلف در اصناف و بازار و همچنین بازگشایی مساجد وجود داشته باشد برخورد خواهیم کرد.

دکتر پروین خسروپور رییس مرکز بهداشت نیز با اشاره به اینکه محدودیت های اجتماعی و زدن ماسک و دوری از تجمعات تنها راه پیشگیری از کروناست، گفت: هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) ۶۳ بیمار، شفا، ۱۸ بیمار و تامین اجتماعی هم ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک سقز محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک سقز ویروس کرونا ماسک سقز محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، شرکت ماهواره‌ای «اس‌ای‌اس» (SES) برای رقابت بهتر با ماهواره‌های استارلینک شرکت فضایی اسپیس‌ایکس، شرکت ماهواره‌ای اینتل‌ست را سال آینده به قیمت ۳.۱ میلیارد دلار خریداری می‌کند.

این دو شرکت به تازگی اعلام کردند که اس‌ای‌اس مستقر در لوکزامبورگ، شرکت چندملیتی اینتل‌ست مستقر در ویرجینیا را طبق قرارداد منعقده شده خریداری می‌کند و انتظار می‌رود این قرارداد نهایتا سال آینده اجرا شود.

شرکت اس‌ای‌اس خدمات ماهواره‌ای خود را به سازما‌‌‌ن‌های دولتی، کانال‌های تلویزیونی، ایستگاه‌های رادیویی و همچنین به مخاطبان خصوصی در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

عادل الصالح، مدیر عامل این شرکت با ارائه توضیحاتی شرح داد: در صنعت ارتباطات ماهواره‌ای رو به توسعه و رقابتی، این معامله شبکه فضایی چند مداری، مجموعه طیف، زیرساخت‌های زمینی در سراسر جهان، قابلیت‌های عرضه به بازار و مشخصات مالی ما را گسترش می دهد.

هر دو شرکت، ماهواره‌های ارتباطی را در مدار زمین ایستا، که در ۲۲۲۳۶ مایل (۳۵۷۸۵ کیلومتر) بالای زمین قرار دارد، مستقر می‌کنند. اس‌ای‌اس یک صورت فلکی ماهواره‌ای را نیز در مدار متوسط زمین در ارتفاع حدود ۸ هزار کیلومتری مستقر کرده، با این حال رقابت شدیدتری برای خدمات ارائه شده توسط ماهواره‌های اینترنتی وجود دارد، به ویژه اینکه استارلینک در مدار پایینی زمین قرار گرفته است.

طبق این توافق، اس‌ای‌اس سهام شرکت اینتل‌ست را خریداری کرده و به این ترتیب به یکی از بزرگترین شرکت‌های ماهواره در جهان تبدیل می‌شود. این توافق نشان از اهمیت رقابت و رشد در صنعت ماهواره‌ای دارد و می‌تواند منجر به بهبود خدمات و پوشش ماهواره‌ای در سراسر دنیا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه