Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا 31 فروردین برگزار می شود از ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی از برخورد قانونی با ناقضین قرنطینه خبر داد.

به گزارش مشرق، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از برگزاری سیزدهمین جلسه این قرارگاه، در روز سه شنبه  ۳۱ فروردین ماه در محل وزارت کشور خبر داد و گفت: در سیزدهمین جلسه قرارگاه، گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی، تعیین دقیق مصادیق تخلفات و معرفی دقیق تعلل کنندگان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین دادستانی کل کشور، سازمان حراست کل کشور، وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و ناجا، از اقدامات صورت گرفته در راستای برخورد قانونی با ناقضین قرنطینه گزارش ارائه خواهند کرد.

 دین پرست افزود: در این نشست همچنین گزارش دبیرخانه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روند اجرای مصوبات جلسات شصت و سوم و شصت و چهارم ستاد ملی و همچنین مصوبات جلسات یازدهم و دوازدهم قرارگاه عملیاتی، ارائه می شود.

دبیر قرارگاه تصریح کرد: در سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا، همچنین، گزارش کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی درخصوص نحوه برگزاری مراسم های مذهبی ایام ماه مبارک رمضان ارائه خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرارگاه عملیاتی دادستانی کل کشور قرارگاه عملیاتی سیزدهمین جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ میگردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902954

دیگر خبرها

  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
  • بازسازی غزه چند سال طول می‌کشد؟ + ویدئو