Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:13:49 GMT

حیدری: پرسپولیس می‌توانست الریان را شش‌تایی کند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۲۶۰

حیدری: پرسپولیس می‌توانست الریان را شش‌تایی کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌توانست الریان قطر را با نتیجه خیلی بهتری شکست دهد.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر الریان قطر اظهار کرد: نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم. هوای هند شرجی بود و قطری‌ها به این هوا عادت داشتند. در نیمه نخست بازی کاملا پایاپای بود و فقط از روی ضربات ایستگاهی می‌شد گلزنی کرد اما با شروع نیمه دوم شرایط تغییر کرد و موتور پرسپولیس روشن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گل کمال کامیابی‌نیا بسیار به موقع زده شد و باعث شد تیم حریف به هم بریزد. وقتی تیمی در دقایق ابتدایی بازی و دقایق ابتدایی نیمه دوم گلزنی می‌کند، تمرکز تیم حریف کاملا به هم می‌ریزد. به همین خاطر با گل کامیابی‌نیا پرسپولیس برگشت و تیم توانست باز هم گلزنی کند.

او همچنین گفت: پرسپولیس در صدد این بود که دو مدافع کناری الریان را دور بزند و در این تاکتیک کاملا موفق عملا کرد. بعد از گلی که تیم دریافت کرد روند بازی تغییر کرد اما بعد از گل کامیابی‌نیا دوباره پرسپولیس سوار بازی شد. فشار آنقدر زیاد بود که دفاع حریف اشتباه کرد و در ادامه با پاس زیبای امید عالیشاه شهریار توانست گلزنی کند. پرسپولیس اگر از فرصت‌های خود بهتر استفاده می‌کرد قطعا می‌توانست حریف را شش‌تایی کند.

حیدری در ادامه به گلزنی شهریار مغانلو اشاره کرد و گفت: گلزنی شهریار مغانلو بسیار خوشحال کننده بود چون این دو گل استرس را از روی مهاجمان تیم برداشت و حالا می‌توانیم امیدوار باشیم تیم در سایر بازی‌ها هم همینطور گلزنی کند. این دو گل شهریار بار سنگینی را از دوش مهاجمان پرسپولیس برداشت.

او در ادامه درباره عملکرد کمال کامیابی‌نیا هم گفت: در پازل تاکتیکی یحیی گل‌محمدی همه بازیکنان جای خود را دارند و هر بازیکنی وارد زمین می‌شود تلاش می‌کند وظیفه خود را به خوبی انجام بدهد. به همین خاطر کیفیت نیمکت نشینان پرسپولیس با بازیکنان داخل زمین برابر است و این موضوع خیلی به تیم کمک می‌کند. همه بازیکنان در چارچوب تفکرات گل‌محمدی کار می‌کنند.

وی در پایان گفتک من با این عملکردی که از پرسپولیس می‌بینم می‌توانم بگویم این تیم شانس اول قهرمانی در آسیاست اما فکر می‌کنم در نیمه نهایی می‌توانیم شاهد حضور دو نماینده از ایران باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس الریان قطر ليگ قهرمانان آسيا کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم