Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوج فعالیت بازیگری عباس غزالی را باید بازی در سریال ماندگار «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله بدانیم. عباس غزالی در سال های اخیر در مجموعه های تلویزیونی مختلفی دیده شده اما بی شک وضعیت سفید جنس، تفاوت بازی و جایگاه هنری او را تغییر داد. با او دقایقی هم صحبت شده ایم تا بازیگر «وضعیت سفید»، «همه چی عادیه»، «دلبری» و «مادرانه» و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از فعالیت این روز هایش بگوید.

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در این خصوص که این روز ها مشغول چه کاری است به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: این روز ها در خانه و قرنطینه هستم.

او در این خصوص که چه کاری آماده در دست دارد بیان کرد: من یک فیلم سینمایی آماده اکران دارم که برای قبل از زمان کرونا بوده و به تازگی متوجه شدم مراحل فنی آن به اتمام رسیده و قرار است اکران شود. منتها اکران آن منوط به شرایط فعلی سینما است و تکلیف با وضعیت کنونی معلوم می شود.

غزالی در این باره که کرونا در زندگی حرفه ای او چقدر تاثیر منفی و تاثیر مثبت داشته است خاطرنشان کرد: مطمئنا تاثیر مثبت داشته از این جهت که الان قدر داشته هایمان را به دلیل محدودیت های ایجاد شده بیشتر می دانیم.

در دوران قبل از کرونا هفته ای چندبار به اتفاق خانواده دیدن مادر می رفتم ولی در حال حاضر این دیدار برای من یک آرزو شده نه اینکه نتوانیم به دیدن ایشان برویم بلکه به خاطر سن و سال او  و شرایط کرونایی ایجاد شده که هر روز بدتر از دیروز می شود دیدارهایمان را محدود کرده ایم و من به نوبه خود سعی می کنم رعایت کنم.

او در ادامه بیان کرد: البته آسیب های اقتصادی که به ما و همکارانمان وارد کرد به گونه ای  کارمان را محدودتر کرده است و این معضل فقط برای ما نیست و کل دنیا را درگیر کرده است. من در این مدت بیشتر کتاب خوانده ام و به تماشای فیلم هایی که وقت نمی کردم آن ها را ببینم نشسته ام و یکی از مهم ترین کار هایی که انجام داده ام این بود که فلیم کوتاه خود را در این ایام ساختم و برای جشنواره فجر فرستادم.

او در رابطه با این سوال که چرا سریالی مثل «وضعیت سفید» در تلویزیون ساخته نمی شود تصریح کرد: به عنوان کسی که در این سریال خاطره انگیز سهم کوچکی داشته ام و باعث افتخارم است که مورد قبول مخاطب نیز واقع شده است می توانم بگویم که متاسفانه مدیران و مسئولین تا حدودی به اتفاقات زرد و حاشیه ای که امروز فضای مجازی و اکثریت جامعه را در برگرفته پای دادند و چون  توانایی مدیریت حاصل نشد مسائل حاشیه ای خیلی طرفدار پیدا کرده و فکر می کنم که ما و مسئولین هم در واقع برای کسب طرفدار و مخاطب بیشتر از این راه استفاده می کنیم که به مرور آسیب جدی به فرهنگ ما وارد می کند و باید کمی از این مسیر فاصله گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون عباس غزالی سینما بازیگر کرونا وضعیت سفید وضعیت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی آپارتمانی با عمر بنای ۹ سال و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون تعداد فایل‌های اجاره در حال افزایش است و به نظر می‌رسد رفته رفته با نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی‌ها، موجران به بازار وارد شده‌اند.

بنا به مشاهدات ما، با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان در پایتخت می‌توان واحدی با متراژ حدودی بین ۳۰ تا ۹۰ مترمربع با سن بنای نوساز تا ۳۰ سال ساخت را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

برخی از واحد‌ها دارای امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور و انباری نیز هستند و برخی دیگر یک یا دو مورد از این ویژگی‌ها را دارند و اغلب یک الی دو اتاق خواب را دارا هستند.

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی واحدی ۹ سال ساخت و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

در محله سلسبیل، برای رهن کامل واحدی ۸۶ متری و ۱۷ سال ساخت، به همراه پارکینگ و انباری و در محله استادمعین، برای آپارتمانی ۵۶ متری و ۱۳ سال ساخت، ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

آپارتمانی ۹۰ متری و ۴ سال ساخت در محله جوانمرد قصاب واپارتمانی ۵۰ متری و ۴ سال ساخت در طوس، ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل قیمت‌گذاری شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند