Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@00:06:41 GMT

مرسولات پست اینترنتی سبزوار ۱۰۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۲۶۳

مرسولات پست اینترنتی سبزوار ۱۰۰ درصد افزایش یافت

رییس اداره پست سبزوار گفت: ویروس کرونا در کنار تهدید و محدودیت‌ها، مرسولات پست اینترنتی این شهرستان را طی یک سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی شکوری‌پور افزود: بیشتر مرسولات اینترنتی در سبزوار مربوط به سفارشات خرید از فروشگاه‌های مجاز شامل کیف و کفش، لوازم بهداشتی، داروهای گیاهی، صنایع دستی، مواد غذایی، خشکبار و سایر محصولات بومی شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ویروس کرونا در کنار محدودیت‌ها، بستر فضای مجازی را توسعه داده و توسعه فروشگاه‌های اینترنتی و مجازی و افزایش خریدهای اینترنتی برخی از این موارد بوده است.

رییس اداره پست سبزوار گفت: همچنین از طریق خدمات روستا بازار، محصولات روستایی این شهرستان از درگاه شبکه پستی به نقاط مختلف کشور ارسال می شود.

وی افزود: شرکت پست سبزوار طی سال گذشته در مجموع ۴۹۹ هزار و ۳۸۰ مرسوله پستی شامل معمولی، سفارشی و پیشتاز  را از این شهرستان به اقصی نقاط کشور ارسال کرده و حجم مرسولات پیشتاز آن نسبت به سال قبل از آن ۱۲۴ درصد و مرسولات ویژه نیز ۲۴ درصد افزایش داشته است.

شکوری‌پور ادامه داد: اداره پست شهرستان سبزوار به شهرستان‌های داورزن، خوشاب و ششتمد نیز خدمات پستی ارائه می دهد.

وی گفت: یکی از رویکردهای این اداره علاوه بر پشتیبانی لجستیکی فراهم کردن بستر مبادلات در فضای مجازی و خریدهای مردم از طریق شبکه اینترنتی است.  

رییس اداره پست سبزوار افزود: بر همین اساس با استفاده از امکانات فضای مجازی، محصولات بومی سبزوار از بستر و درگاه اینترنتی اداره پست این شهرستان به سراسر کشور ارسال می‌شود.  

چهار واحد پستی، ۳۸ دفتر پیشخوان و ۸۰ دفتر آی. ‌سی. ‌تی ویژه نواحی روستایی، علاوه بر تشکیلات مرکزی اداره پست سبزوار در این شهرستان فعالیت دارند.  

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اداره پست سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد

دریافت 60 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098670

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند