Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید شما نیز نام نوستراداموس پیشگوی فرانسوی و پیش بینی‌های عجیبش را شنیده باشید؛ میشل دو نوستردام، که در سال ۱۵۶۶ درگذشت، قرن‌ها است که مورد ستایش قرار می‌گیرد، زیرا بسیاری از آنچه او پیشگویی می‌کرد، به حقیقت پیوست. پیش بینی‌های وی به دلیل وقوع حملات ۱۱ سپتامبر در نیویورک، ظهور آدولف هیتلر، آتش سوزی بزرگ لندن و بسیاری از بلایای دیگر اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چیز‌های بیشتری در انتظار است، زیرا پیش بینی‌های ۹۴۲ وی تا سال ۳۷۹۳ ادامه دارد. گفته می‌شود نوستراداموس آتش سوزی بزرگ لندن را که ۱۰۰ سال پس از مرگ وی اتفاق افتاد، به طور دقیق پیش بینی کرده بود.

بیشتر بخوانید

۱۰ پیشگویی بزرگ نوستراداموس که به حقیقت پیوسته است!

مستندی منتشر شده که نشان می‌دهد چگونه یک زمین لرزه فاجعه بار کالیفرنیا را لرزانده و رودخانه می‌سی‌سی‌پی به دو نیم تقسیم می‌شود. بابی شیلر، کارشناس انگلیسی درباره پیش بینی‌های نوستراداموس می‌گوید که سومین دجال احتمالاً روی زمین است. با نگاهی خوشبینانه اگر نوستراداموس واقعی باشد، پایان کار نزدیک نیست، زیرا زمین برای یک هزار و ۷۷۲ سال دیگر ادامه دارد.

بابی، که بیش از یک دهه است مشغول مطالعه این فالگیر فرانسوی است، می‌گوید: نوستراداموس در مورد چیزی صحبت می‌کند که آن را آتش سوزی نهایی می‌نامد، آتش سوزی از آسمان‌ها و حوادثی بسیار عظیم که احتمالاً نزدیک به ۳۷۹۷ سال دیگر اتفاق می‌افتد.

در ادامه نتیجه تحقیقات بابی از پیش بینی‌های نوستراداموس را می‌خوانید:

جنگ و طغیان Blighty

حتی هواشناسی می‌داند که هوای انگلیس همیشه بارانی است، اما نوستراداموس با پیش بینی سیل ویرانگر پا را فراتر گذاشت. منجمی که پیش بینی مرگ هانری دوم پادشاه فرانسه را می‌کرد، همچنین تصور می‌کرد که جزیره آوسونیا، که یک شهر کوچک در ایتالیا است، مورد حمله قرار خواهد گرفت. بابی می‌گوید نوستراداموس در مورد لرزش زمین در جزیره قلع سنت جورج صحبت می‌کند و می‌گوید که سیلی ویرانگر در انگلیس رخ می‌دهد.

زمین لرزه‌ای عظیم

گفته می‌شود که یک رویداد در سطح انقراض در تاریخ ۱۰ مه اتفاق می‌افتد، اما محققان نمی‌توانند در مورد سال به وقوع پیوستن آن به توافق برسند. محققان فکر می‌کنند که اولین جایی است زلزله در آن اتفاق می‌افتد می‌تواند هالیوود باشد و برای چند شب زمین در سراسر جهان می‌لرزد. بابی می‌گوید: "دولت‌ها باید آماده باشند. "

دجال سوم

در حالی که اکثر مردم دجال را به عنوان چهره‌ای از کتاب مقدس مخالف عیسی مسیح توصیف می‌کردند، نوسترادموس این اصطلاح را برای رهبران نسل کشی به کار برد. بابی توضیح می‌دهد: "دجال به تعبیر نوستراداموس، جنگ طلبانی هستند که مسئول مرگ افراد بی گناه هستند مثل هیتلر یا ناپلئون. من فکر می‌کنم سومین دجال به زودی، احتمالاً در 10 تا ۲۰ سال آینده، خود را به مردم نشان می‌دهد. فکر می‌کنم او امروز احتمالاً زنده است. "

جنگ جهانی بعدی بسیار بدتر از دو جنگ قبلی خواهد بود

بابی می‌گوید: "من فکر می‌کنم در چند سال آینده و قطعاً در این قرن، جنگ جهانی سوم می‌تواند آغاز شود. نوستراداموس می‌گوید این یک جنگ طولانی عظیم ۲۵ تا ۲۹ ساله بوده و به دنبال آن جنگ‌های کوچکتری رخ خواهد داد. "

آتشفشان‌های عظیم

برخی از زمین شناسان می‌ترسند که فوران آتشفشان پارک یلو استون در شمال غربی ایالات متحده بتواند ویران کننده‌ترین فوران تاریخ باشد و محققانی که متون نوستراداموس را تجزیه و تحلیل می‌کنند فکر می‌کنند که او همان خطر را دیده است. بابی توضیح می‌دهد: نوستراداموس نوشته است که این فوران بزرگ در ۴۵ درجه اتفاق می‌افتد و گسترش می‌یابد و کشور‌های بزرگ را پوشش می‌دهد.

شعله ور شدن خورشید

پیش بینی‌های نوستراداموس اغلب شامل حوادث وحشتناکی بود که از آسمان‌ها ظهور می‌کرد. بابی فکر می‌کند می‌توانست پیش بینی کند که یک انفجار گسترده خورشیدی سیستم‌های الکترونیکی ما را از کار بیندازد. نوستراداموس گفت: "در یک روز آفتابی، خورشید منفجر می‌شود. "

همه پیش بینی‌ها نابودی و تاریکی نیست

در حالی که نوستراداموس را تاجر عذاب می‌دانند، او گاه گاهی اخبار مثبتی را نیز ارائه می‌داد. ما فقط باید ابتدا از یک رشته فاجعه عبور کنیم. وقتی جنگ را متوقف کنیم، هزار سال صلح به دنبال خواهد داشت. بابی می‌گوید: "در پایان جنگ جهانی، یک عصر زحل وجود دارد، که هزار سال صلح خواهد بود. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوستراداموس شیوع کرونا ویروس کرونا زلزله زده جنگ جهانی دوم پیش بینی های نوستراداموس اتفاق می افتد پیش بینی ها آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای تعدادی از استان‌های کشور را برای امروز، دهم اردیبهشت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان هواشناسی وضعیت هوای تعدادی از استان‌های کشور را در ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

اصفهان: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / ‏‏ بیشینه دما: ۲۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۳ درجه سانتی‌گراد

اردبیل: آسمان صاف تا کمی ابری گاهی رشد ابر در ارتفاعات / بیشینه دما: ۲۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۳ درجه سانتی‌گراد

اهواز: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر / بیشینه دما: ۳۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۴ درجه سانتی‌گراد

بوشهر: آسمان کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات وزش باد / بیشینه دما: ۳۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۳ درجه سانتی‌گراد

تهران: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۲۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۹ درجه سانتی‌گراد

رشت: آسمان صاف تا قسمتی ابری و احتمال مه رقیق / بیشینه دما: ۲۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۴ درجه سانتی‌گراد

شیراز: آسمان کمی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد / بیشینه دما: ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۲ درجه سانتی‌گراد

کیش: آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد / بیشینه دما: ۳۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۶ درجه سانتی‌گراد

مشهد: آسمان صاف به تدریج افزایش باد وزش باد شدید / بیشینه دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۷ درجه سانتی‌گراد

ساری: آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما / بیشینه دما: ۲۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۵ درجه سانتی‌گراد

یزد: آسمان صاف تا کمی ابری گاهی افزایش باد / بیشینه دما: ۲۹ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۵ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 749062

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • رمزگشایی از مرگ نیکا!
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت