Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:28:19 GMT

افت ۶۴ هزار واحدی شاخص بورس در ۱۴ روز معاملاتی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۹۸۳

افت ۶۴ هزار واحدی شاخص بورس در ۱۴ روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال پایان هفته گذشته در ۱۴ روز معاملاتی، با ۶۴ هزار و ۳۴۸ واحد افت معادل ۴.۹۲درصد کاهش را به ثبت رسانده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته طی 14 روز معاملاتی تعداد  91میلیارد و 908میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 802هزار و 195میلیارد ریال در 5میلیون و  451هزار و 838دفعه مورد در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت 31میلیارد و 441میلیون سهم به ارزش 315هزار و  765میلیارد ریال در یک میلیون و 767هزار و 188نوبت در بازار اول؛ 54میلیارد و 182میلیون سهم به ارزش 328هزار و 698میلیارد ریال در  2میلیون و 745هزار و 142نوبت در بازار دوم؛ 38 میلیون برگه به ارزش 37 هزار و  288میلیارد ریال در  یک هزار و 95 نوبت در بازار بدهی، 442 میلیون قرارداد به ارزش 439میلیارد ریال در 46هزار و 564 نوبت در بازار مشتقه و 6 میلیارد و 246 میلیون واحد از صندوق ‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش 120هزار و 6میلیارد ریال در 891هزار و 849نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص بورس در هفته سوم معاملاتی 1400 هم کاهشی بود

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع یک میلیون و 307 هزار و 707 واحد آغاز کرده است، تا پایان هفته گذشته با 64 هزار و 348 واحد افت معادل 4.92درصد کاهش را به ثبت رسانده و به ارتفاع یک میلیون و 243 هزار و 359 واحد رسیده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با 60هزار و 107 واحد کاهش و شاخص بازار دوم با 85 هزار و 174 واحد افت مواجه شده‌ اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص بورس بورس تهران بازار سرمایه شاخص بورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس

به گزارش خبرآنلاین از برترین ها، تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902060

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان