Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خدیوی مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی در مراسم افتتاح دانشگاه فرهنگیان اهر با بیان اینکه احیای مراکز تربیت معلم شهرستان‌های اهر، مراغه، میانه و مرند کلید خورده است گفت: اگر امروز با کمبود نیروی معلم مواجه شده‌ایم نتیجه آن است که درب مراکز تربیت معلم را قفل کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در ابتدا در قالب مرکز آموزش نیروی انسانی شهرستان اهر تاسیس می‌شود، از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست موضوع احیای مراکز تربیت معلم را پیگیری کنند تا از سال آینده بتوانیم از دفتر گسترش مجوز‌های لازم را اخذ کرده و رسماً مراکز تربیت معلم در شهرستان اهر و سه شهرستان دیگر استان را راه اندازی کنیم.

او با اشاره به بیش از ۷ برابر شدن شمار دانشجو‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی از سال ۹۷ تاکنون گفت: در سال ۹۷ در این دانشگاه ۷۰۰ دانشجو داشتیم و امروز تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی به ۷۴۰۰ نفر رسیده است.

او گفت:در حال حاضر آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به سختی معلمان کلاس‌های درس را تامین کرده است، به طوری‌که این استان در سال تحصیلی امسال ۶۴۰۰ نفر کمبود نیروی معلم دارد.

مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حمایت، توسعه و تجهیز دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش می‌تواند در عرصه قدرت نرم انسان‌ها را به موفقیت برساند و آموزش و پرورش زمانی مولد می‌شود که معلمان مولد باشند.

او گفت: اگر می‌خواهیم در کشور به توسعه دست یابیم لازم است در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان سرمایه‌گذاری کنیم، چراکه معلمان فرماندهان فکری جامعه، کلاس‌های درس پایگاه یادگیری و دانشگاه فرهنگیان برج مراقبت یا آگاهی‌بخش این مجموعه است در عین حال بستر تحول‌ساز را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان مراکز تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی مراکز تربیت معلم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان