Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:41:57 GMT

یک پنالتی تراکتور در بازی با الشارجه سوخت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۱۳۲

یک پنالتی تراکتور در بازی با الشارجه سوخت

یک کارشناس داوری گفت: در مهم‌ترین صحنه بازی در محوطه جریمه الشارجه توپ برخوردی با دست مدافع این تیم داشت که بازیکن در حالت طبیعی نبود و باید برای تراکتور پنالتی اعلام می‌شد.

امید رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با داوری بازی تراکتور و الشارجه اظهار کرد: کوبل داوری از کشور چین بودند که داوری اصلی مانینگ ۴۱ ساله بود، او از سال ۲۰۱۱ وارد لیست داوران بین‌المللی شده و بازی‌های فراوانی را برای تیم‌های ایرانی سوت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازی تراکتور و پاختاکور صحنه حساس زیادی نداشتیم فقط چند صحنه بود که داور همان را هم بر علیه تراکتور سوت زد. دقیقه ۲۷ نریمان جهان با هافبک شارجه رقابتی داشت که داور اخطار نادرستی به بازیکن تراکتور داد، در مهم‌ترین صحنه بازی در محوطه جریمه الشارجه توپ برخوردی با دست مدافع این تیم داشت که بازیکن در حالت طبیعی نبود و باید برای تراکتور پنالتی اعلام می‌شد.

کارشناس داور در خصوص نیمه دوم بازی، تصریح کرد: نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد فقط در دقیقه ۸۲ در محوطه جریمه بازیکن تراکتور خود را با مدافع الشارجه در گیر کرد و سرنگون شد که داور به درستی عمل کرد و خطا نگرفت.

کد خبر 487716

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور سرمربی تراکتور تیم تراکتور تبریز لیگ قهرمانان آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر با بازیکن سبزپوشان درگیر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن امروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بعد از برگزاری این مسابقه، صحنه درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی بازیکن تیم میهمان عجیب به نظر رسید، اما این صحنه به اتفاقاتی در بازی نیم‌فصل اول دو تیم گره خورده بود.

ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند

ماجرا از این قرار بود که در یکی از صحنه‌های بازی رفت دو تیم، رضایی روی توپ حامدی‌فر تکل زد که توپ به اوت رفت. رضایی خطاب به بازیکن استقلال با جمله منشوری اعلام کرد که از جایش بلند شود و دنبال خطا نباشد. حامدی‌فر که در کوران بازی قرار داشت در بازی رفت متوجه صحبت‌های بازیکن ذوب نشد، ولی بعد از مسابقه با انتشار استوری و تصویری از شخصیت‌های کارتونی پاسخ هافبک ذوب را داد و تأکید کرد که متوجه صحبت‌های وی نشده است، وگرنه جوابش را می‌داد.

این اتفاق در طول زمان برای افکار عمومی و رسانه‌ها در حال فراموشی بود که بعد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر دوباره یادآوری شود. رضایی در میکسدزون خبری بعد از بازی استقلال با اینکه حاضر نشد با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در مورد حامدی‌فر گفت:  او چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم و به موقع جوابش را خواهم داد.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد احتمالاً هر دو بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)